تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
2

سپتام ؛راه اصلی برای امنیت و آرامش خاطر مردم

  • کد خبر : 4506
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۲۵
سپتام ؛راه اصلی برای امنیت و آرامش خاطر مردم

اخبار صنفی، از زمانی که “سپتام” در مسیر اخذ مجوز فعالیت قرار گرفته و مردم در رسته های مختلف صنفی و غیر صنفی در سطوح دولتی و بخش خصوصی از این خدمات اطمینان بخش استفاده می کنند این سوال در میان عامه مردم ایجاد شده است که چه کسانی قرار است از “سپتام” استفاده کنند؟ […]

اخبار صنفی، از زمانی که “سپتام” در مسیر اخذ مجوز فعالیت قرار گرفته و مردم در رسته های مختلف صنفی و غیر صنفی در سطوح دولتی و بخش خصوصی از این خدمات اطمینان بخش استفاده می کنند این سوال در میان عامه مردم ایجاد شده است که چه کسانی قرار است از “سپتام” استفاده کنند؟

بروز همین سوال نشان می دهد افرادی که در درگاه ملی مجوزها با “سپتام” مواجه شدند مطمئن هستند که استفاده از “سپتام” برای رسیدن به مجوز مد نظرشان امری حتمی و قطعی است.
حالا اینکه تا چه زمانی و با چه هزینه ای از خدمات سپتام بهره می برند بسته به رسته ای که در گروه‌های چهارگانه قرار می گیرند متفاوت است. در این نوشته فرصت پرداختن به آن برای تنویر افکار عمومی فعلا میسر نیست.زیرا هزاران رسته در این چهار گروه قراردارد.

مردم بهتر است بدانند، فقط اصناف نیستند که تحت پوشش خدمات “سپتام” قرار می گیرند بلکه تمام ادارات دولتی و غیر دولتی و بخش خصوصی بایستی حتما از “سپتام” کد مجوز بگیرند.
پس، تمام اصناف کشور، تمام کارآفرینان بخش خصوصی مطلع باشند که فقط آنها نیستند که در یکی شهرهای کشور دارند از سپتام بهره می برند، بلکه حتی ادارات دولتی و غیر دولتی هم باید کد “سپتام” داشته باشند.اینگونه نیست که “سپتام” محتص اصناف باشد اما به طور قطع تمام مشتریان “سپتام” باید از خدمات واحدصنفی رسته دوربین مداربسته و نصابان دوربین استفاده کنند.
این موضوع از این منظر مهم است که برخی از اتحادیه های صنفی کشور تصور کردند که فقط اصناف قرار است از خدمات سامانه “سپتام” استفاده کنند که، به این ترتیب مشخص شده که همه فعالان در همه عرصه های در همه سطوح دولتی و غیر دولتی به نوعی با ارباب رجوع مواجه است باید از طریق “سپتام” به عنوان واسط به آزمایشگاه های دارای مجوز معرفی تا مورد ارزیابی قرار گیرند.
بستر درآمدزایی و ساماندهی فعالان صنوف مرتبط با دوربین مداربسته در هر شهر کوچک وبزرگ چنان وسیع وگسترده است که در صورت روشن شدن همه ابعاد “سپتام” اصناف متوجه خدمت ارزنده آزمایشگاه های دوربین های مداربسته خواهند شد.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=4506

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.