تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
6
سکوت حراست صمت خوزستان برای چیست؟

سود و نفع عدم اجرای قانون در دزفول؛چرا قانون نظام صنفی دلیل می خواهند؟

  • کد خبر : 1477
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
سود و نفع عدم اجرای قانون در دزفول؛چرا قانون نظام صنفی دلیل می خواهند؟

چندماه پس از اطلاع از وجود یک تخلف آشکار از سوی یکی از اتحادیه های صنفی در دزفول و پیگیری مستمر چند عضو صنفی بالاخره مصوبه کمیسیون نظارت بر اصناف دزفول باطل شد اما یک ماه است اتاق اصناف و اداره صمت دزفول چشم بر اجرای قانون بستند و اصرار به ادامه اجرای مصوبه لغو […]

چندماه پس از اطلاع از وجود یک تخلف آشکار از سوی یکی از اتحادیه های صنفی در دزفول و پیگیری مستمر چند عضو صنفی بالاخره مصوبه کمیسیون نظارت بر اصناف دزفول باطل شد اما یک ماه است اتاق اصناف و اداره صمت دزفول چشم بر اجرای قانون بستند و اصرار به ادامه اجرای مصوبه لغو شده دارند.

در خصوص مصوبه مربوط به اخذ وجه از مردم ویا مجری لوله کشی گاز بابت قرارداد با مشتری هیات عالی نظارت آن را خلاف قانون نظام صنفی تشخیص داد واین مصوبه در کمیسیون نظارت براصناف اهواز رد شد و به طور مکتوب حدود یک ماه قبل به اداره صمت دزفول ابلاغ شد اما متاسفانه در سکوت حراست سازمان صمت اهواز ونهادهای نظارتی مصوبه لغو شده هنوز در دزفول در حال اجراست.
حالا سوال اینجاست که پس از چند ماه پیگیری دستور به متوقف کردن انعقاد قرارداد داد با وجوهی مشخص به نفع اتحادیه در شهرستان دزفول اقدامی از طرف مسولین ومجریان قانون صورت نگرفته است مگر منافع شخص خاصی در خطر است ؟ یا یک رسم قدیمی منسوخ شده در اصناف که بستگان درجه یک مسول اداره صمت در مجمع صنفی با حقوق عالی استخدام می شد مگرچنین چیزی رخ داده که منفعت کسی به خط می افتد؟

حداقل خواسته مطالبه گران ومالکان خدمات گاز فشار ضعیف در شهرستان دزفول اجرای قانون است .
نکته مهم اینکه در اقدامی جالب توجه در دزفول به سراغ مجری ومردم رفته و از آنها امضا جمع می کنند که بگویند ما می خواهیم این مصوبه بماند واجرا شود!!!! این اقدام مجریان مصوبه غیر قانونی در دزفول مانند این است که مردم امضا جمع کنند که رییس اتحادیه ورییس اتاق اصناف دزفول را نمی خواهیم اما آیا می شود شما را با این درخواست مردم کنارگذاشت ؟ آیا قبول می کنید؟
گفتنی است که تمام نامه نگاری ها واسناد در مالی چی پرس موجود است.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1477

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.