تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
5
انتخابات خاص در شهرهای خاص

ساعت های شنی انتخابات اتاق اصناف؛ لیان شامپو های اصناف و تغییر دهندگان بازی انتخابات

  • کد خبر : 1379
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
ساعت های شنی انتخابات اتاق اصناف؛ لیان شامپو های اصناف و تغییر دهندگان بازی انتخابات

این جمله زیبا را همه مردم ایران با تمام وجود پذیرفتند و برای هرکاری که افراد خاص و عوام فریب می خواهند انجام بدهند صدق میکند را در ذهن خودشان تکرار می کنند. ( جنگ را شما شروع می کنید اما ما تصمیم می گیریم چگونه و چرا و کی تمام شود) جمله زیبای سردار […]

این جمله زیبا را همه مردم ایران با تمام وجود پذیرفتند و برای هرکاری که افراد خاص و عوام فریب می خواهند انجام بدهند صدق میکند را در ذهن خودشان تکرار می کنند. ( جنگ را شما شروع می کنید اما ما تصمیم می گیریم چگونه و چرا و کی تمام شود)
جمله زیبای سردار دلها ست که چنان بر دل وعمق وجود آزادی خواهان و دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشسته است که جنگجویان و خاص گرایان در هر نقطه تهران وکشورمان باید بدانند که تعدادشان در بین اصناف فقط ۴۵هزارنفر ویا خاص تر فقط ٢٠ نفر در هیات رییسه برخی اتاق اصناف هستند.
وجه جالب که خیلی زود ادعای معاون خدمات عمومی و تجارت وزیر صمت را خاص گرایان طالبان قدرت در تهران واصناف به مردم نشان دادند که اتفاقا ٢٠ نفر دراصناف خود را تافته جدا بافته از سه میلیون واحد دانسته و می خواهند تا لحظه مرگ رییس اتحادیه رییس اتاق وعضو هیات رییسه اتاق اصناف ایران شهرشان بمانند.
وعجیب تر اینکه دادستان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تمام قد فقط ازاین افراد خاص حمایت می کنند. در حالی که به لحاظ قانون نظام صنفی وقانون وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی اصلا حق دخالت ندارند وعضو کمیسیون نظارت بر اصناف نیستند.
اینکه چگونه این انتخابات برگزار می شود و بی عدالتی بین دواطلبان فعلی وحذف شده وجود دارد و حتی به قانون تصویب شده در مجلس شورای اسلامی وتایید شده شورای محتر م نگهبان احترام هم نمی گذارند را چگونه باید اصناف مطالبه گری کنند وقتی قانون گذار ومجری قانون پشت ٢٠ نفرهستند؟ به محض اعتراض مثل شهر تبریز پروانه کسب باطل می کنند ویا جرایم احتمالی یک واحد صنفی را در طول دهها سال نمی بینند واما وقتی اعتراض کرد همه را یکجا برایش می نویسند زیرا قدرت در دادگاه و پاسگاه و اجرای حکم تعزیرات را در دست دارند وکسی نباید اعتراض کند چرا ؟
روز یکشنبه فردا،برای حامیان این ٢٠ نفر بسیار مهم است واکر این ٢٠ نفر بخواهند جدای از ١٨۵٠ عضو هیات رییسه اتاق اصناف ماده ٣۵ قانون نظام صنفی را با حمایت ویژه و خاص دور بزنند و عده ای هم در اصناف تهران تصور کنند مردم وچشمان ناظر چهارم دموکراسی نمی بینند سخت در اشتباه هستند.
این بار را کمی ملاحظه کرده و اینگونه می نویسیم و منتظر می مانیم که تاپایان ساعت اداری روز یکشنبه اسامی این ٢٠نفر گروه لیان شامپو حذف شود و همه افرادی که مشمول این ماده نص صریح قانون نظام صنفی هستند از لیست انتخابات شهرهایشان کنار گذاشته شوند.
امروز اینها گفته شد تا مسوولان وحراست وزارتخانه که همه اینها را می بیند و سکوت می کند بداند که کل اصناف کشور ورای دهندگان منتظر مستندات این حذف هستند پس تا دیر نشده ریشه لیان شامپو را بخشکانید تا متاسفانه لیان شامپوهای دیگر رشد قارچ گونه پیدا نکردند.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1379

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.