تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
4

زیاده خواهی اعضای هیات مدیره اتحادیه‌های صنفی یا ترس رییس اتحادیه؟!؛ درخواست داشتن امضای طلایی در اتحادیه‌های صنفی

  • کد خبر : 1461
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
زیاده خواهی اعضای هیات مدیره اتحادیه‌های صنفی یا ترس رییس اتحادیه؟!؛ درخواست داشتن امضای طلایی در اتحادیه‌های صنفی

با اجرای قانون نظام صنفی و آمدن هیات مدیرها های جدید نقاط تاریک وضعف های جدید شناسایی شد که جادارد اعضا برای تسهیل در مشکلات خودشان در انتخاب افراد دقت کنند. بر اساس گزارش خبرنگار مالی چی پرس با برگزاری انتخابات ١۴٠٠اتحادیه در کشور چهار نکته اصلی که دوتا از این نکته ها مزیت و […]

با اجرای قانون نظام صنفی و آمدن هیات مدیرها های جدید نقاط تاریک وضعف های جدید شناسایی شد که جادارد اعضا برای تسهیل در مشکلات خودشان در انتخاب افراد دقت کنند.
بر اساس گزارش خبرنگار مالی چی پرس با برگزاری انتخابات ١۴٠٠اتحادیه در کشور چهار نکته اصلی که دوتا از این نکته ها مزیت و دوتا هم عیب بزرگ است را می توان الان اطلاع رسانی کرد تا به هنگام تایید صلاحیت افراد از سوی نهادهای نظارتی دقت بیشتری وفق قانون انجام شود.
نکته اول کاهش سن اعضای هیات مدیره و رییس اتحادیه صنفی در کشور است که به کمتر از ۵۵سال رسید و انتظار می رود با برگزاری انتخابات در تمام اتحادیه‌های صنفی سن روسای اتحادیه‌های صنفی بین ۴٠تا ۴۵ کاهش یابد.
نکته دوم که تا پایان سال ١۴٠٠ جزو عیوب فاحش در اصناف بود سطح سواد است.
الان سطح سوال اعضای هیات مدیره و روسای اتحادیه های صنفی از زیر سیکل و زیر دیپلم به حداقل لیسانس افزایش یافته است هرچند که افراد زیادی هم دارای مدرک فوق‌لیسانس و دکتری هم هستند.
اما دو تا عیب بزرگ که باید حتما در ادامه اصلاح شود.
نکته سوم انتخاب روسای اتحادیه های بسیار ضعیف و عدم آشنا به قانون نظام صنفی باعث شده است تا پدر خوانده های جدید در کنار این افراد ایجاد شوند.
عدم آشنایی رییس اتحادیه به قانون نظام صنفی باعث شده است تا اعضای هیات مدیره بر او تسلط پیدا کنند وعلی رغم برگزاری ماهها از انتخابات هنوز اعضای اتحادیه سر صندلی ومیزان حقوق و مزایا دعوا دارند.
از همین رو باید نسبت به انتخاب افراد برای هیأت مدیره اتحادیه حتما اعضای اتحادیه دقت و وسواس به خرج دهند.
نکته چهارم و اشتباه فاحش وخطرناک این است که عضو هیات مدیره ای که در جمع هفت نفر اعضای هیات مدیره اتحادیه تک افتاده است درخواست امضای طلایی وامکانات و حقوق ویژه می کند.
در این خصوص در آینده مستندات هم ارائه خواهیم داد و این متن را به جهت هشدار به آن دسته از هیات مدیره و روسای اتحادیه های صنفی که احساس می کنند در حاشیه امن قراردارند و هرکاری با امضای طلایی می شود داشت نوشتیم.
در خصوص پدر خوانده های جدید و شیوه جدید پدر خواندگی که در اصناف شکل گرفته است هم به زودی مفصل خواهیم نوشت اما چه کسانی پشت پدرخوانده ها پنهان شدند؟ چه کسانی انتخابات اتحادیه صنفی را هدایت و راهبری می کنند؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1461

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.