تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
4

ریپل یک شت‌کوین است

  • کد خبر : 2708
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
ریپل یک شت‌کوین است

طرفدار سرشناس بیت کوین: ریپل یک شت‌کوین است و SEC آن را از بین خواهد برد مکس کایزر، یکی از طرفداران سرشناس بیت کوین، اخیراً در توییتی درباره پرونده ریپل و کمیسیون بورس آمریکا نوشته است: «SEC اخیراً در برخورد با ارزهای دیجیتال زیاده‌روی کرده است، اما این مسئله مانع آنها در نابود‌کردن XRP و […]

طرفدار سرشناس بیت کوین: ریپل یک شت‌کوین است و SEC آن را از بین خواهد برد
مکس کایزر، یکی از طرفداران سرشناس بیت کوین، اخیراً در توییتی درباره پرونده ریپل و کمیسیون بورس آمریکا نوشته است: «SEC اخیراً در برخورد با ارزهای دیجیتال زیاده‌روی کرده است، اما این مسئله مانع آنها در نابود‌کردن XRP و سایر شت‌کوین‌ها نخواهد شد.»
به گزارش اخبار صنفی و به نقل از «cryptopotato»، مکس کایزر، حامی برجسته بیت کوین، بار دیگر در توییتر به ریپل ضربه زد.
کیزر، که مشاور رئیس جمهور السالوادور نیز هست، آشکارا شرکت ریپل، براد گارلینگ هاوس، مدیر عامل آن، و ارز دیجیتال بومی این شرکت را مورد انتقاد قرار می‌دهد.
او می‌گوید که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در برخورد با ارزهای دیجیتال زیاده‌روی کرده است، اما همچنین بر این عقیده است که «این مسئله مانع آن‌ها در نابود‌کردن XRP و سایر شت‌کوین‌ها نخواهد شد.» به گفته کایزر تنها استثنا بیت کوین است.
وی در ادامه نیز گفت:
«… عملاً هیچ قانون قانونی در Wall St/Finance برای کسانی که دلار و نفوذ دارند وجود ندارد. برد گارلینگ هاوس برای ادامه طرح پونزی خود هزینه‌های زیادی کرده است، اما نمی‌تواند از فدرال رزرو و جیمی دیمون بیشتر خرج کند.»

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2708

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.