تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
6

ریزش چشمگیر اعضای اتحادیه‌ها در سراسرکشور

  • کد خبر : 4253
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
ریزش چشمگیر اعضای اتحادیه‌ها در سراسرکشور

رئیس کمیسیون تخصصی طلا، جواهر و نقره اتاق اصناف ایران با اشاره به عوامل ایجاد رکود و کسادی در بازار سازندگان و فروشندگان طلا و نقره، نسبت به ریزش چشمگیر اعضای اتحادیه‌ها در سراسر کشور هشدار داد. کیومرث امیریان، رئیس کمسیون تخصصى طلا، جواهر و نقره اتاق اصناف ایران در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی […]

رئیس کمیسیون تخصصی طلا، جواهر و نقره اتاق اصناف ایران با اشاره به عوامل ایجاد رکود و کسادی در بازار سازندگان و فروشندگان طلا و نقره، نسبت به ریزش چشمگیر اعضای اتحادیه‌ها در سراسر کشور هشدار داد.

کیومرث امیریان، رئیس کمسیون تخصصى طلا، جواهر و نقره اتاق اصناف ایران در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران درباره برخی از مهمترین مشکلات این صنف اظهار کرد: فشار هزینه‌های سنگین اجاره‌ها و مالیات باعث شده ادامه فعالیت در این صنف برای بسیاری از همکاران ما ممکن نباشد، به طوریکه اخیرا بسیاری از فعالان این صنف با مراجعه به اتحادیه‌ها درخواست باطل‌شدن پروانه‌های کسب‎شان را داشته‌اند.

وی افزود: وضعیت این صنف تابعی از حال و روز کلیه مردمی است که با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند؛ در واقع فشار هزینه‌های معیشتی بر غالب شهروندان باعث شده که خرید طلا وجواهر ساخته شده براى آن‌ها میسر نباشد و از اولویت خرید خانواده‌ها خارج شود.

رئیس کمسیون تخصصى طلا، جواهر و نقره اتاق اصناف ایران تاکید کرد: اما بیشترین فشار به این صنف مباحث مالیاتى، عدم امکان اجراى سامانه تجارت در صنف طلا وجواهر و همچنین فشارهاى دولت براین صنعت است که باعث شده کسبه‌ای که چندین و چند سال در این حوزه موی خود را سپید کرده‌اند و دارای سابقه‌ای چشمگیر هستند، قید فعالیت در این حوزه را بزنند.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=4253

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.