تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
10
آیا اعضای اتحادیه طلاو جواهر هم رای به تغییرات کامل هیات مدیره می دهند؟

رای طلایی برای اهتزاز پرچم خاکی اتحادیه طلا و جواهر در تهران وکشور

  • کد خبر : 1006
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
رای طلایی برای اهتزاز پرچم خاکی اتحادیه طلا و جواهر در تهران وکشور
با اجرای تبصره یک ماده 22قانون نظام صنفی در کشور تاکنون بابرگزاری بیش از 1000 انتخابات اتحادیه های صنفی در کشور بیش از 70درصد انتخابات را لیست دانش وتجربه برنده شده است که تمام افراد لیست کاملا جدید ومنجر به تغییرکامل هیات مدیره شده است.آیا اتحادیه طلا وجواهر تهران هم لیست دانش وتجربه کامل با سرلیستی فریدون خاکی رای می آورد؟

استاد محمد کشتی آرای ، آیت محمدولی ،سید قوام الدین امین و شاهین نقره چی از خوشنام ها و بزرگان وپیشکسوتان اتحادیه طلاو حواهر وسکه وارز ترهان که دهها سال در این اتحادیه عمر وجوانی اشان را گذاشتند با همراهی وهمدلی اساتید وبزرگان وپیشکسوتان وجوانان صنف دریک اقدام تحسین برانگیز در اصناف تهران قدم پیش گذاشتند و با انتخاب افرادی برجسته ازبین ۳۸ نفر داوطلب برای آینده بهتر وروشن تر اتحادیه لیست دانش وتجربه را معرفی کردند.
البته دو لیست دیگر متشکل از برخی از اعضای هیات مدیره های فعلی اتحادیه هم در کنار این لیست تشکیل شده است که به گرم شدن تنور انتخابات کمک خواهد کرد واین یک امر طبیعی در جریان انتخابات اتحادیه های صنفی است.

نکته مهمی که باید اعضای اتحادیه طلاو جواهر تهران به آن دقت داشته باشند رای حداکثری به فریدون خاکی به عنوان فردی تاثیر گرذار بر آینده اتحادیه در لیست دانش وتجربه است. در میان ۳۵۰۰عضو اتحادیه اگر حداقل ۲۰۰۰ نفر برای رای دادن آمدند حتما حتما باید حداقل ۹۰ درصد از این آرا نام فریدون خاکی کد۹۶۰را قید کنند. چرا؟
ببینید وقتی یک نفر با حداکثر آرای واریز به صندوق رای به عنوان رئیس اتحادیه صنف معرفی می شود قدرت چانه زنی اش بالاتر می رود نکته مهم دیگر که ضرورت دارد تا انتخابات اتحادیه طلا وجاوهر دردور اول به حدنصاب برسد اینکه انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف تهران در پیش است .ر.ز دوم تا هشتم شهریورماه زمان ثبت نام داوطلبان عضویت در هیات رئیسه اتاق اصناف است. اگر انتخابات اتحادیه دور اول به حدنصاب نرسد دور دوم تا حداقل یکماه بد برگزار نمی شود ودر عمل فرصت مناسب عضویت رئیس جدید اتحادیه در انتخابات اتاق اصناف را ازدست می دهید.
زیرا اتحادیه طلاو جواهر با انتخابات فریدون خاکی با رای قاطع وحداکثری اعضا این فرصت را دارد تا ازپتانسیل بالای فریدون خاکی جهت عضورت در هیات رئیسه اتاق اصناف استفاده کرده واز این طریق برای برون رفت از مشکلات اتحادیه طلاو جواهر با داشتن یک عضو در هیات رئیسه اتاق اصناف تهران وسپس پارلمان اتاق اصناف ایران گام مهمی بردارند.
انتظار می رود که این بارر اعضای فهیم و موقعیت شناس اتحادیه طلاو جواهر تهران نشان دهند که فرصت سوزی نکرده وبا انتخاب فریدون خاکی با رای قاطع در همان دور اول انتخابات دانایی وهمدلی وهمراهی اتحادیه را به رخ اصناف تهران وکشور بکشند. ازاین طریق به مسئولان کشوری هم پیام وحدت وهمدلی اعضای اتحادیه وحمایت قاطع از ریاست فریدون خاکی را اعلام دارند. زیرا همیشه برد وپیروزی در جمع جداکثری است.
البته برخی افراد حمایت پیشکسوتان و بزرگان صنف و روسای سابق هیات مدیره اتحادیه از یک گروه داوطلب عضویت در هیات مدیره اتحادیه را به نقد می کشند درحالی که اصل و اساس فعالیت صنفی برای فعالیت هیات مدیره اتحادیه های جدید جلب نظر و برخورداری از حمایت و نظرات سرمایه های ارزشمند اتحادیه است که همان بزرگان و پیشکسوتان هستند. ضمن اینکه بااین شرایط گردش مدیران در اصناف کشور نیز به دقت شکل می گیرد.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1006

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.