تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
7
بهزاد رمضانی عضو هیات مدیره اتحادیه صنف چلو کباب و چلو خورشت تهران

رای سرنوشت ساز اعضای اتحادیه جدید رستوران داران وچلوکباب تهران

  • کد خبر : 3871
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
رای سرنوشت ساز اعضای اتحادیه جدید رستوران داران وچلوکباب تهران

بهزاد رمضانی عضو هیات مدیره اتحادیه صنف چلو کباب و چلو خورشت تهران گفت: کاسبی با مشکلات اعضای صنف یکی از ترفندهای رای گرفتن است که می توان به هنگام انتخابات وعده داد ولی بعد از رای گرفتن وعده را فراموش کرد. اما در طول دورانی که در سمت های مختلف بازرسی وعضو هیات مدیره […]

بهزاد رمضانی عضو هیات مدیره اتحادیه صنف چلو کباب و چلو خورشت تهران گفت: کاسبی با مشکلات اعضای صنف یکی از ترفندهای رای گرفتن است که می توان به هنگام انتخابات وعده داد ولی بعد از رای گرفتن وعده را فراموش کرد. اما در طول دورانی که در سمت های مختلف بازرسی وعضو هیات مدیره اتحادیه فعالیت داشتم همیشه همراه اعضا برای رفع مشکلات بودم چون من هم دارای واحد صنفی هستم . ما با هم در کنارهم می توانیم به رفع مشکلات صنف کمک کنیم.
وی افزود: فعالیت در هیات مدیره اتحادیه رییس یا عضو هم که باشی بهترین مزیتش دعای خیر اعضا است به خصوص وقتی که کاری برای آنها انجام می دهی .شیرینی این دعای خیر را بارها در زندگیم لمس کردم.
رمضانی گفت: اعضای صنف رستوران داران وچلو کباب تهران با مشکلاتی روبرو هستند که با توجه به پیش بینی افزایش دریافت مالیات در سال آینده اگر باهم نباشیم وبا حضورحداکثری در همان مرحله اول پای صندوق رای نیاییم نشان دهنده ضعف همکاری اتحادیه خواهد بود ودر نتیجه قدرت چانه زنی با مسوولان پایین خواهد امد.
وی اضافه کرد: از همه اعضای قهیم اتحادیه جدید درخواست می کنم برای آینده فعالیت صنف بیاییم در همان دور اول کار را چنان با قدرت تمام کنیم که مسوولان بدانند ما همه پشت هم هستیم. بیاییم با رای دادن به باتجربه ها در کنار جوانان بستر تسهیل مشکلات را فراهم کنیم.
بهزاد رمضانی تصریح کرد: بدون تعارف می گویم در خدمتگذاری به اعضای صنف رستوران داران وچلو کباب تهران ادعا دارم چون تجربه قعالیت در سمت های بازرسی و هیات مدیره موجب شده است با شما از نزدیک دیدار داشته باشم وچون خودم صنفی هستم باهم بتوانیم در این مسیر گام برداریم.
رمضانی گفت: برای خدمتگذاری به شما نیازمند اعتماد و رای شما هستم تابتوانم در کسوت ریاست اتحادیه به شما خدمت کنم. شاید بگویید مگر نمی شود در کسوت عضو هیات مدیره کار کرد. در پاسخ عرض کنم که قانون کارها را بر عهده رییس گذاشته است . در کشور ما اعضای هیات مدیره کار چندانی نمی توانند بکنند. به همین دلیل به رای شما واعتماد شما باتمام وجودم نیاز دارم تا به شما قاطعانه خدمت کنم.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=3871

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.