تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
8
چاه نکن بهر کسی...

دیگی که برای همه می جوشد؛کارگروه تخصصی تلفن همراه و داستان نویسی مخالفان

  • کد خبر : 1493
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
دیگی که برای همه می جوشد؛کارگروه تخصصی تلفن همراه و داستان نویسی مخالفان

براساس رسالت خبری تمام جریانات را شفاف بی پرده می نویسیم خودتان قضاوت کنید. بعد از انتشار اصلاحیه در پایگاه خبری مالی چی پرس هیات مدیره اتحادیه صوت و تصویرتلفن همراه تهران در تاریخ نهم مهرماه در جلسه هیات مدیره تشکیل کارگروه را مصوب کرد. نایب رییس اول ودبیر هیات مدیره که در اقلیت قرار […]

براساس رسالت خبری تمام جریانات را شفاف بی پرده می نویسیم خودتان قضاوت کنید.
بعد از انتشار اصلاحیه در پایگاه خبری مالی چی پرس هیات مدیره اتحادیه صوت و تصویرتلفن همراه تهران در تاریخ نهم مهرماه در جلسه هیات مدیره تشکیل کارگروه را مصوب کرد. نایب رییس اول ودبیر هیات مدیره که در اقلیت قرار دارند.
تا شنبه هفته جاری ١۶مهرماه دبیر هیات مدیره از نوشتن صورتجلسه روز نهم مهرماه در دفتر جلسات اتحادیه و حتی از ارائه دفتر برای نوشتن صورتجلسه توسط عضو دیگر هیات مدیره خودداری کرد.
به ناچار درسربرگ اتحادیه صورتجلسه مذکور تهیه وهم مصوبات در آن نوشته شد. البته که نایب رییس اول اتحادیه و دبیرهیات مدیره اتحادیه باهم همسو و دوست هستند.
نایب رییس اول اتحادیه که از عدم نوشتن صورتجلسه مطلع بود همانطور که در سند فوق قابل مشاهده است علی رغم اطلاع دقیق از تصویب مصوبه کارگروه تخصصی تلفن همراه در روز نهم مهرماه روز بعد یعنی دهم مهرماه تکذیبیه را منتشر کرد تا خودت پیروز نشان دهد و هر کلمه غیر واقع را می توانست به مالی چی پرس نسبت داد.
این درحالی است که که کاملا از مصوبه با رای پنج عضو هیات مدیره اتحادیه صوت و تصویر تلفن همراه تهران مطلع بود.

پرده بی پرده
سند مربوط به تصویب کارگروه تخصصی تلفن همراه تهران در اختیار پایگاه خبری مالی چی پرس بوده ومحفوظ است ضمن اینکه مالی چی پرس حق مراجعه به مراجع قضایی را برای خود محفوظ نگه می دارد.
اما چرا نایب رییس اول اقدام به تشویش افکار عمومی درخصوص کارگروه تخصصی تلفن همراه می کند؟ چرا ازعملکرد این کارگروه هراس ایجاد شده است؟ چرا موفقیت کارگروه تخصصی تلفن همراه برای خیلی ها گران تمام می شود؟ آیا همفکری متخصصان و کارشناسان خبره صنعت تلفن همراه و لوازم جانبی تهران وکشور برای ساماندهی این صنعت ایرادی دارد؟ آیا نایب رییس اول اتحادیه صوت و تصویر از اینکه کارگروه تخصصی تلفن همراه در رفع مشکلات صنف موبایل تهران وکشور موفق شود ناراحت می شود که اینگونه به خبرهای نوشته شده مالی چی پرس موضع گیری کرده است؟
هیچ کسی با پاتو کفش دیگران کردن موفق وبزرگ نشده است.سعید اشتیاقی نایب رئیس اول اتحادیه صنف صوت و تصویر و تلفن همراه تهران تفکرات جوان دارد ومی تواند آینده درخشانی داشته باشداما برای رسیدن به موفقیت و پدیده شدن خیلی عجله دارد. وی به جای اینکه پاتو کفش دیگران کند اگر کفش مناسب بپوشد وقدمهایش را محکم و مطمئن بردارد بدون تردید آینده بسیار خوبی در همین هیات مدیره فعلی و آینده شغلی در انتظارش است.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1493

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. عالی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.