تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
8
مشکلات صنف مشاوران املاک مضاعف می شود؟

دومین اتحادیه بزرگ ایران در آستانه انحلال؛انتخابات مشاوران املاک تهران حدنصاب نرسید

  • کد خبر : 1197
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
دومین اتحادیه بزرگ ایران در آستانه انحلال؛انتخابات مشاوران املاک تهران حدنصاب نرسید

انتخابات دور اول اتحادیه مشاوران املاک تهران حدنصاب نرسید تا دور دوم انتخابت تکلیف ماندن یا انحلال دومین اتحادیه بزرگ کشور را مشخص کند. اتحادیه مشاوران املاک تهران وحتی اعضای این صنف به لحاظ تعداد وتاثیر گذاری بر اقتصاد در کشور بعد از اتحادیه پوشاک بزرگترین است اما در طول سالهای قبل عملکرد هیات میدره […]

انتخابات دور اول اتحادیه مشاوران املاک تهران حدنصاب نرسید تا دور دوم انتخابت تکلیف ماندن یا انحلال دومین اتحادیه بزرگ کشور را مشخص کند.
اتحادیه مشاوران املاک تهران وحتی اعضای این صنف به لحاظ تعداد وتاثیر گذاری بر اقتصاد در کشور بعد از اتحادیه پوشاک بزرگترین است اما در طول سالهای قبل عملکرد هیات میدره این اتحادیه به حدی قابل نقد است که اعضای صنف برای حضور در پای صندوق رای در دور اول رغبتی نداشتند.
طبق قانون نظام صنفی اگر در دوم انتخابات اتحادیه مشاوران املاک به حد نصاب نرسد اتحادیه منحل خواهد شد وباید در اتحادیه همگن ادغام شود.
اتحادیه ای که در تهران به جهت رسته تخصصی صنف دلالی شبیه هم هستند اتحادیه فروشندگان ونمایشگاهداران خودرو است که کمیسیون نظارت بعد از به حدنصاب نرسیدن دور دوم رای به ادغام اتحادیه مشاوران املاک در اتحادیه فوق خواهد داد.
در دور اول انتخابات اتفاقاتی درجریان انتخابات افتاد که باید درس عبرت شود. حضور دوبرابری افراد ی که برای تبلیغات امده بودند موجب شد تا ازدحام عجبی رخ دهد وبرخی حرکات کاندیداها دور از شان یک داوطلب برای عضویت در هیات مدیره اتحادیه است که برای رای التماس کند.
نکته دیگر اینکه دلیلی ندارد در صف رای دادن انواع واقسام مدل خانم حضوریافته و از رای دهنده بخواهد به فدی رای بدهد.
همه اینها راباید برای دور دوم مدنظر داشت ومهمتر از همه جلب نظر حداقل سه هزار نفر از اعضای صنف است بای دبریا رای بیایند.

اعضای صنف مشاوران املاک تهران باید بدانند الان مشکل حق کمیسیون هم دارند واگر اتحادیه مشاوران املاک منحل شود مشکلی بر مشکلات انها اضافه خواهد شدو کلاف سردرگم فعالیت انها پیچیده تر خواهد شد.
به هیچ وجه برای متصدیان صنف مشاوران املاک تهران خوب نیست که این اتحادیه منحل شود پس به دور از هر گونه تعصب وناراحتی از عملکرد هیات مدیره باید پای صندوق رای بیایند ومهم نیست به چه کسی بلکه فقط رای بدهند تا تعدادرای دهنده ها راحدنصاب برسانند. اصلا هم نگاه نداشته باشند من نروم یکی دیگر می رود. چون ممکن است دیگری هم همین نگاه را داشته باشد و درنهایت اتحادیه متضرر می شود وفرد صنفی است که بایدتاوان رای ندادن را بدهد.
دلسوزی برای اتحادیه را از اعضای صنف اتحادیه صوت وتصویر بیاموزید که تبعات مثبت حضورشان را سال اینده خواهند دید ونگذاشتند اتحادیه منحل شود.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1197

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.