تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
7

دلایل قطع شدن های سامانه ایرانیان اصناف؛ همه جا پای املاک ومسکن در میان است

  • کد خبر : 1756
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

حال وروزاین روزهای سمانه ایرانیان اصناف سوهان روح کاربرانی است که در سراسر کشور تلاش دارند برای متقاضیان پروانه کسب کاری بکنند اما چه فایده که نافرجام است. آنچه که در سایت سامانه ایرانیان اصناف دیده می شود یک روی ماجراست. اما واقعیت تلخ این همه قطع و وصل شدن ها چیست؟ محل نگهداری سرور […]

حال وروزاین روزهای سمانه ایرانیان اصناف سوهان روح کاربرانی است که در سراسر کشور تلاش دارند برای متقاضیان پروانه کسب کاری بکنند اما چه فایده که نافرجام است.
آنچه که در سایت سامانه ایرانیان اصناف دیده می شود یک روی ماجراست. اما واقعیت تلخ این همه قطع و وصل شدن ها چیست؟
محل نگهداری سرور سامانه ایرانیان اصناف و سامانه املاک و مستغلات کمیسیون تخصصی مشاوران املاک که در اختیار شرکت راهبر است دریک مکان قرار دارد.
طبق توافقی که انجام گرفت مقرر شده بود سرورهای املاک از محل سرور سامانه ایرانیان اصناف جدا وبا بودجه وزارت راه و شهرسازی این جابجایی صورت بگیرد. اما بعد از گذشت ماهها از این توافق هنوز وزارت راه و شهرسازی این هزینه ها را قبول نکرده و پرداخت نکرد درنتیجه با مصرف ب ق زیادست و مجری سامانه ایرانیان اصناف و شرکت راهبر هم مسوولیتی بابت این جابجایی را قبول نمی کنند.
فشار برق مصرفی باعث شده ایعتا در بیشتر مواقع سرور سامانه ایرانیان اصناف قطع بماند و این وسط اتاق اصناف ایران هم اقدامی نمی کند زیرا مهمترین قسمت این همکاری یعنی پرداخت پول برعهده اتاق اصناف ایران است.
با این توضیحات ساده می توان گفت کاربران هم بر اعصاب خودشان مسلط باشند واین خبر را تمام اتحادیه‌های صنفی کشور برای اعضعصنف خودشان بفرستند تا اعضا بدانند تقصیر مسول اتحادیه نیست. فعلا هم هیچ مسوولی نمی تواند کارهایی بکند.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1756

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.