تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
9
صندلی داغ هیات رییسه خون به پا کرد

دعوا در جلسه تعیین سمت هیات رییسه اتاق اصناف

  • کد خبر : 1573
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴
دعوا در جلسه تعیین سمت هیات رییسه اتاق اصناف

دعوا وبزن بزن در جلسه تعیین سمت اعضای هیات رییسه اتاق اصناف یکی از مراکز استانها ی شمالی کشور منجر به زخمی شدن دوعضو شد. گزارش رسیده به خبرنگار مالی چی پرس حکایت از آن دارد که سازمان صمت یکی از استانهای شمالی کشور بعد از چندبار دعوت از اعضای منتخب برای تعیین سمت تصمیم […]

دعوا وبزن بزن در جلسه تعیین سمت اعضای هیات رییسه اتاق اصناف یکی از مراکز استانها ی شمالی کشور منجر به زخمی شدن دوعضو شد.
گزارش رسیده به خبرنگار مالی چی پرس حکایت از آن دارد که سازمان صمت یکی از استانهای شمالی کشور بعد از چندبار دعوت از اعضای منتخب برای تعیین سمت تصمیم گرفت یک عضو که به نظر با هدف کارشکنی درجلسه حاضر نمی شد را عزل کند.
در آخرین جلسه اصلی تعیین سمت به همین دلیل از عضو علی البدل دعوت شد و همین موضوع با حضور فرد اصلی انتخاب شده منجر به دعوا و کتک کاری شد. نزاع ثدگیرب زمانی آغاز شد که تفاهم حاصل نشد و همین موضوع بستر کتک کاری منجر به زخمی شدن و خو نین شدن سرو صورت دوعضو شده است.
گفتنی است که با این دعوا تعیین سمت اعضای هیات رییسه اتاق اصناف مرکز استان در آن جلسه انجام نشود وله جلسه بعد موکول شود.
متاسفانه حفظ صندلی ریاست وعضویت در هیات رییسه چنان سنگین وگران شده است که برخی روسای اتحادیه های صنفی برای نگه داشتن آن حالا دیگر به دعوا و کتک کاری هم روی می آورند.
به نظر می رسد که اگر سازمان ها و ادارات صمت و کمیسیون های نظارت بر اصناف و ازجمله دبیرخانه هیات عالی نظارت بر اصناف به طور جدی تر و سریع تر نسبت به اجرای قانون نظام صنفی همت نداشته باشند چه بسا حرص و طمع صندلی ریاست اتحادیه و عضویت درهیات رییسه اتاق اصناف کار را به جاهای باریک تر برساند به همین دلیل تاکید می شود تا حراست وزارت صمت و سازمانهای صمت نسبت به سخت گیری در اجرای قانون نظام صنفی جدی تر عمل کنند.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1573

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.