تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
0
رفتار جدید مردم در حمایت از فروشنده با اخلاق لاستیک در شمال کشور

درخواست مردم برای قدردانی از فروشگاه لاستیک در بابلسر مازندران

  • کد خبر : 4516
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳
درخواست مردم برای قدردانی از فروشگاه لاستیک در بابلسر مازندران

اخبارصنفی- این یک تبلیغ نیست. واقعیت محض و واقعی تر از واقعیت است که مردم و مشتریان یک فروشگاه درکشور از مسوولان شهر و اداره صمت شهرشان بخواهند فروشگاه لاستیک را به خاطر احترام فوق العاده به مشتری و پذیرایی رایگان و تعامل بسیار عالی مورد تقدیر وتشویق قراردهند. شایدهم از خودتان بپرسید در این […]

اخبارصنفی- این یک تبلیغ نیست. واقعیت محض و واقعی تر از واقعیت است که مردم و مشتریان یک فروشگاه درکشور از مسوولان شهر و اداره صمت شهرشان بخواهند فروشگاه لاستیک را به خاطر احترام فوق العاده به مشتری و پذیرایی رایگان و تعامل بسیار عالی مورد تقدیر وتشویق قراردهند. شایدهم از خودتان بپرسید در این شرایط اقتصادی مگر چنین واحدصنفی پیدا می شود؟

فروشگاه لاستیک سامان در بابلسر، در این روزها که خریدن لاستیک خودرو به دغدغه دارندگان خودرو تبدیل شده است، برای افرادی که به فروشگاه سامان مراجعه می کنندارزش ومنزلتی فراتر از مشتری قایل است .
متصدی واحدصنفی فروشگاه سامان از مشتریانش در طول مدتی که خودرو به درخواست و اراده مشتری در حال گرفتن خدمات است، پذیرایی رایگان در نهایت احترام انجام می دهد.
اخلاق و رفتار متصدی جوان فروشگاه لاستیک سامان حالا از بابلسر خارج شده وبه شهرهای همجوار رسیده است.
مشتریان واحدصنفی سامان فقط از شهربابلسر نیستند بلکه از شهرهای مختلف و همجوار برای راستی آزمایی رفتار مدیر و پرسنل فروشگاه به بابلسر می روند.
در پی رفتار واخلاق جذاب و دوستانه متصدی فروشگاه لاستیک سامان بابلسر با مشتریان ومراجعه کنندگان، مردم طی دیدار ها و تماس با مسوولان شهر و اداره صمت درخواست کردند تا مسوولان به طور رسمی از متصدی واحدصنفی مذکور به پاس رعایت حقوق مصرف کننده و حذف دغدغه لاستیک خودروی مالکان خودرو، از ایشان به نحو شایسته در استان تقدیر کنند تا نمونه ای برای سایر فعالان اقتصادی در همین شرایط اقتصادی کشور شود.
گفتنی است که به همین دلیل رییس اداره صمت بابلسر طی نامه ای به مدیرکل اداره صمت استان مازندران اعلام کرد که در پی دریافت پیام های مردمی وبررسی های میدانی مشخص گردید سیاوش عزیزپور متصدی واحدصنفی فروشگاه لاستیک سامان موجب کاهش ترافیک عرضه لاستیک در شهرستان بابلسر وباعث رضایت مردمی شهرشده است.

فروشگان لاستیک سامان بابلسر

گفتنی است سیاوش عزیزپور پدر و سامان عزیزپور پسر در این واحد صنفی فعالیت دارند که پدر از ۴۰سال قبل نمایندگی فروش لاستیک را داشته و از چند سال قبل خودش را بازنشسته کرده در حال حاضر سامان پسر با اخذ چندین نمایندگی در کنار پدر به گونه ای به مردم خدکمات می دهد که مشتری هر طوری که می خواهد از فروشگاه خدمات می گیرد وبخشی از خدمات وبه خصوص پذیرایی در محیطی بسیار زیبا و رایگان است.
از درایت رییس اداره صمت بابلسر باید تقدیر شود که با پیگیری درخواست مردم و راستی آزمایی رفتار متصدی واحدصنفی به موقع چنین درخواستی را داشته است.
اما ایا استاندار ومدیرکل صمت استان مازندران برای ترویج اخلاق مداری در کاسبی در این شرایط اقتصادی کشور از این فرصت برای معرفی کاسب منصف به خوبی بهره می برند یا اینکه بنابه هردلیلی پشت گوش می اندازند؟
لازم به ذکر است در هر نقطه از کشور اگر چنین درخواست مکتوب ناشی از درخواست مردمی وجود دارد اخبار صنفی آماده انتشار خبر وگزارش است.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=4516

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.