تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024
9
رئیس اتاق اصناف ایران :

حق عضویت سالیانه مطابق قانون اخذ خواهدشد

  • کد خبر : 3814
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
حق عضویت سالیانه مطابق قانون اخذ خواهدشد

پایگاه خبری اخبار صنفی – رییس اتاق اصناف ایران باتاکید بر ملاک عمل بودن قانون نظام صنفی تصریح کرد که اخذ هزینه سالیانه فقط مطابق قانون خواهد بود. مجتبی صفایی در توضیح خبری در خصوص اخذ حق عضویت سالیانه همراه با مسدود سازی حساب متصدی واحد صنفی منتشر شد بازخوردهای بسیار زیادی در کشور داشت […]

پایگاه خبری اخبار صنفی – رییس اتاق اصناف ایران باتاکید بر ملاک عمل بودن قانون نظام صنفی تصریح کرد که اخذ هزینه سالیانه فقط مطابق قانون خواهد بود.
مجتبی صفایی در توضیح خبری در خصوص اخذ حق عضویت سالیانه همراه با مسدود سازی حساب متصدی واحد صنفی منتشر شد بازخوردهای بسیار زیادی در کشور داشت به خبرنگار ما گفت: اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی هرگز پارا از قانون فراتر نخواهد گذاشت وبر اجرایی قانون نظام صنفی باهدف تسهیل عملکرد واحدهای صنفی گام بر می دارد.
وی گفت: با توجه به اینکه تمام وجوهات مرتبط با اتحادیه واتاق اصناف باید فقط از طریق سامانه نوین اصناف انجام شود درخصوص نحوه اخذ عضویت سالیانه از متصدیان واحدهای صنفی هم قرار است جلسه ای در دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی وزارت صمت و مجری سامانه نوین اصناف داشته باشیم واین موضوعی که الان بازتاب گسترده ای داشت را به گونه ای مرتفع سازیم تا از یک سو درآمد اتحادیه آسیبی نبیند واز سوی دیگر هیچ مشکلی برای متصدی واحدصنفی که مطابق قانون نظام صنفی در خصوص حق عضویت سالیانه اقدام می کند، پیش نیاید.
رییس اتاق اصناف ایران خاطرنشان کرد: همه اعضای هیات رییسه اتاق اصناف ایران و اتاق اصناف شهرستانها و هیأت مدیره اتحادیه های صنفی خودشان متصدی واحد صنفی هستند که چندسالی فرصت خدمت درکسوت مدیر صنفی را پیدا می کنند وبعدش یک متصدی ساده واحد صنفی خواهند بود پس همه اصناف کشور مطمئن باشند تمام مدیران صنفی هم خودشان را اول متصدی واحدصنفی می بینند و در زمان تصمیم گیری حداقل نفع شخصی خودشان هم ایجاب می کند تا در آینده دچار چالش نشوند.
صفایی تاکید کرد: هراقدامی که برای دریافت وجه از متصدی واحد صنفی در قالب سامانه نوین اصناف انجام شود حتما باید مطابق قانون نظام صنفی و دیگر قوانین بالا دستی در کشور باشد که قابلیت اجرایی داشته باشد و دبیرخانه هیأت عالی‌ هم بر این روند به طور کامل نظارت کامل دارد تا برخلاف قانون نظام صنفی هیچ اقدامی نباشد.
رییس اتاق اصناف ایران در پایان تصریح کرد: هیات رییسه اتاق اصناف ایران تمام توان برای تسهیل مشکلات اصناف و آرامش در اصناف را بکار خواهند بست.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=3814

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.