تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
5
ترفند جدید عاشقان صندلی ریاست اتحادیه

تنفس و ادامه ریاست در همان اتحادیه صنفی

  • کد خبر : 2724
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸
تنفس و ادامه ریاست در همان اتحادیه صنفی

اخبار صنفی – ترفندسازی برخی استمرار طلبان صندلی ریاست اتحادیه انکار تمامی ندارد و حالا روش جدید را ابداع کردند. به گزارش اخبار صنفی در جدیدترین روش کشف شده در شهرستانهای استان تهران و برخی نقاط دیگر کشور عاشقان صندلی ریاست اتحادیه اعلام کردند اگر دو دوره پشت سرهم رییس اتحادیه باشند و یک دوره […]

اخبار صنفی – ترفندسازی برخی استمرار طلبان صندلی ریاست اتحادیه انکار تمامی ندارد و حالا روش جدید را ابداع کردند.
به گزارش اخبار صنفی در جدیدترین روش کشف شده در شهرستانهای استان تهران و برخی نقاط دیگر کشور عاشقان صندلی ریاست اتحادیه اعلام کردند اگر دو دوره پشت سرهم رییس اتحادیه باشند و یک دوره بازرس اتحادیه شوند دوباره می توانند دوسال دیگر رییس اتحادیه شوند.
جالب اینجاست با همین ترفند کسی که دو دوره پشت سرهم رییس بوده و یک دوره بیرون از هیات مدیره بوده است از سوی کمیته تطبیق شرایط تایید صلاحیت شده است.
البته اگر فردی یک دوره رییس اتحادیه بوده باشد یک دوره اصلا عضو هم نبوده ولی بعد از آن داوطلب باشد می تواند دو دوره پشت سر هم عضو هیات باشد که این موضوع اصلا ایراد حقوقی ندارد.
چطور می شود کمیته تطبیق شرایط نسبت به ترفند تنفس بی تفاوت بوده باشد را باید از مدیرکل سازمان صمت استان مربوطه پرسید؟
دبیرخانه هیات عالی نظارت بر اصناف وقتی در اجرای قاطع رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری در استانها از سوی کمیسیون نظارت بر اصناف مراکز استانها را دنبال نمی کنند وزمانی که مهدوی رییس دبیرخانه در مسیر اجرای قانون نظام صنفی تنهاست و مرکز حراست حراست استانها پاسخگویی محکم نخواسته است نتیجه اش این می شود که نامه اسقاط شرایط رییس مرکز یک استان مسکوت می ماند و فردی چهار بدون داشتن اعتبارنامه عضو هیات رییسه اتاق اصناف ایران می شود واز حقوق نجومی هم بهر می برند آن وقت یک نفر در شهرستان به صرف منتقد بودن عملکرد هیات رییسه به راحتی حذف می شود. ویا یکی دیگر زمان پایان اعتبارنامه اتحادیه واتاقش سه تا چهار ماه دیگر است اما هنوز فراخوان انتخابات اتحادیه واتاقش هنوز در سامانه ساران قرار نگرفته است. به راستی چنین یک بام ودوهوا برای چیست؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2724

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.