تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
4

تخریب فرد صنفی کاربلد در اتحادیه های صنفی

  • کد خبر : 3950
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۵۷
تخریب فرد صنفی کاربلد در اتحادیه های صنفی

واقعیت تلخی در ماجراهای انتخابات صنفی وجود دارد که اگر یک فرد صنفی بخواهد برای اعضای اتحادیه صنفی کاری بکند در جریان انتخابات اتحادیه از هر روشی برای تخریباو استفاده می کنند. مصداق عینی چنین رفتاری را حالا در جریان انتخابات اتحادیه صنف رستوران داران وجلوکباب تهران شاهدیم. بد اخلاقی و سیاه نمایی از شخصت […]

واقعیت تلخی در ماجراهای انتخابات صنفی وجود دارد که اگر یک فرد صنفی بخواهد برای اعضای اتحادیه صنفی کاری بکند در جریان انتخابات اتحادیه از هر روشی برای تخریباو استفاده می کنند.
مصداق عینی چنین رفتاری را حالا در جریان انتخابات اتحادیه صنف رستوران داران وجلوکباب تهران شاهدیم.
بد اخلاقی و سیاه نمایی از شخصت بهزاد رمضانی از سوی حامیان برخی کاندیداها که تا چندی قبل با توجه یه سمتی که داشتند می توانستند کاری برای اعضا بکنند چون از بهزار رمضانی شناخت دارند که اگر رییس اتحادیه شود کارهای برای اعضا می کند که اعضا به طور قطع ویقین عملکرد همه هیات مدیره های قبلی را زیر سوال می برند. حالا تلاش دارند که نگذارند مردم واعضای این اتحادیه که به تازگی ادغام شدند به بهزاد رمضانی رای بدهند.
آیا اعضای فهیم اتحادیه بزرگ رستوران داران و جلوکباب تهران از خودشان نمی پرسند از اینکه بهزاد رمضانی رییس اتحادیه شود افرادی که سالها در این دو اتحادیه سمت داشتند هراس دارند؟
در این خصوص واقعیت هایی وجود دارد که بازهم خواهم نوشت.
اما افراد صنفی خوب می دانند که برنجی که خوب دم می کشد وری می کند وخورستی که حا افتاده باشند مشتری پسند است. مردم ازاین جور غذاهای جا افتاده استقبال می کنند. هر رستوران وچلوکباب هم غذای خوب بدهد ومشتری داشته باشد به طور قطع شایعه برایشان زیاد ساخته می شود.

کوچک همه اعضای صنف پزندگان
یک فرد صنفی فعال در حوزه کبابی

توضح اخبار صنفی- گفتنی است که نگارنده این متن تاکید داشته است که آقای بهزاد رمضانی به هیچ وجه ایشان را نمی شناسد و از این که طی چهار سال اخیر چند بار مشکل صنفی خودش وچند نفر دیگر را با تلاش و ارتباط شخصی مرتفع کرده است اصرار داشت ناشناس این مطلب را با عکسی ارسال کرد منتشر کنیم تا مردم پای صندوق رای بدانند بهتر است به چه کسی رای بدهند که با تعاملات شخصی وارتباطاتی که دارد پیگیر رفع مشکلات اعضای صنف است.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=3950

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.