تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
13

انتصاب مشاور ارتباطات اجتماعی و مشارکت های فراسازمانی اتاق اصناف ایران

  • کد خبر : 3794
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷
انتصاب مشاور ارتباطات اجتماعی و مشارکت های فراسازمانی اتاق اصناف ایران

اخبارصنفی، مجتبی صفایی رییس اتاق اصناف ایران در حکمی، علی توسطی را به عنوان مشاور ارتباطات اجتماعی و مشارکت های فراسازمانی اتاق اصناف ایران منصوب کرد. در بخشی از این حکم آمده است: با عنایت به دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی به عنوان ” مشاور ارتباطات اجتماعی و مشارکت‌های فراسازمانی اتاق اصناف ایران” منصوب می […]

اخبارصنفی، مجتبی صفایی رییس اتاق اصناف ایران در حکمی، علی توسطی را به عنوان مشاور ارتباطات اجتماعی و مشارکت های فراسازمانی اتاق اصناف ایران منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: با عنایت به دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی به عنوان ” مشاور ارتباطات اجتماعی و مشارکت‌های فراسازمانی اتاق اصناف ایران” منصوب می شوید تا با برنامه ریزی نسبت به شناسایی فرصت ها و تعاملات جدید با بخش های خصوصی و دولتی، توسعه ارتباطات اجتماعی داخلی و بین المللی مرتبط اقدام نمایید. امیدوارم با استفاده از ظرفیت ها و امکانات موجود به پویایی و شکوفایی هرچه بیشتر اتاق اصناف ایران یاری رسانید و در راستای اهداف متعالی جامعه صنفی موفق و موید باشید.

شایان ذکر است علی توسطی دانش آموخته دکترای توسعه و جامعه شناسی است و سابقه ریاست اتاق اصناف تهران و نائب رئیسی اتاق اصناف ایران را در کارنامه کاری خود دارد. وی همچنین بیش از یک دهه ریاست اتحادیه های تهران و اتحادیه کشوری ماشین آلات کشاورزی و صنعتی، سردبیری نشریه اصناف و ریاست کمیسیون های مختلف اتاق اصناف تهران را بر عهده داشته است.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=3794

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.