تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
6
قانون نظام صنفی گرما زده شد

انتخابات اتحادیه های صنفی در اتاق لابی ماند؛این بار در شهرستانها انتخابات نمی شود

  • کد خبر : 775
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
انتخابات اتحادیه های صنفی در اتاق لابی ماند؛این بار در شهرستانها انتخابات نمی شود
ازدبیرخانه هیات خانه هیات عالی نظارت با ارسال انواع بخشنامه اصرار که انتخابات اتحادیه های صنفی را برگزار کنید اما از اتاق های اصناف اصرار که ماهم تشخیص می دهیم انتخابات اتحادیه ای برگزار شود یا اینکه به فراخوان های مجدد برود. راستی با این شرایط جایگاه دبیرخانه هیات عالی نظارت کجاست؟ آیا انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف در کشور آخر شهریورماه برگزار می شود؟

از برخی کلانشهرهایی که با ارسال نامه به مفتح قائم مقام وزیر صمت وهمه کاره اصناف کشور خواستار تعویق انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف بودند تا انتخابات اتحادیه های صنفی رابرگزار کنند تا مثلا حق افراد جدیدالورد ضایع نگردد اسناد ومدارک نشان می دهد که نه تنها نسبت برگزاری انتخابات کمترین واکنش را داشتند بلکه برای اینکه خودشان بتوانند در اتحادیه دیگری پروانه کسب بگیرند و در انتخابات ان اتحادیه شرکت کنند اجازه برگزار یانتخابا ترا نداده وبر کشاندن پرونده به کمیسیون نظارت شهرشان برگزاری انتخابات را باطل کردند.
این وضعیت در در مراکز استانها های که نامه نگاری به مفتح قائم مقام وزیر صمت وهمه کاره اصناف کشور داشتند به راحتی قابل مشاهده است.
ازسوی دیگر دبیرخانه هیات عالی نظارت که بین مفتح قائم مقام وزیر صمت وروسای اتاق های اصناف و قانون نظام صنفی گیر کرده است فقط بخشنامه صادر می کند . از سازمان های صمت و هیات های اجرایی می خواهد تا انتخابات برگزار کنند ولی انچه که شنیده و دیده نمی شود همین بخشنامه هاست زیرا توان رئیس اتاق اصناف در جلسات کمیسیون نظارت بر قانون نظام صنفی وبخشنامه دبیرخانه هیات عالی نظارت می چربد.
با این شرایط باید از دکتر مفتح قائم مقام وزیر صمت وهمه کاره اصناف کشور پرسید آیا متوجه شدید که این افرادی که نامه زدند انتخابات اتحادیه هایشان برگزار شد؟ به فرض اینکه شما یک فرصت به اینها دادید آیا می خواهید بارد یگر انتخابات را به درخواست همین افراد به ظاهر دلسوز اصناف کشور به تاخیر بیندازید؟
چرا در اصناف قانون نظام صنفی فصل الخطاب نیست؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=775

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.