تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
3

افزایش ۵۱ درصدی ارزش سهام کوین‌بیس در یک ماه گذشته

  • کد خبر : 2925
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶
افزایش ۵۱ درصدی ارزش سهام کوین‌بیس در یک ماه گذشته

با وجود شکایت کمیسیون بورس آمریکا، ارزش سهام کوین‌بیس در یک ماه گذشته ۵۱ درصد افزایش یافته است کوین‌بیس، صرافی ارز دیجیتال آمریکایی که به صورت عمومی در بورس لیست شده است، علیرغم شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به اتهام ارائه اوراق بهادار ثبت نشده، شاهد افزایش حیرت انگیز قیمت سهام […]

با وجود شکایت کمیسیون بورس آمریکا، ارزش سهام کوین‌بیس در یک ماه گذشته ۵۱ درصد افزایش یافته است
کوین‌بیس، صرافی ارز دیجیتال آمریکایی که به صورت عمومی در بورس لیست شده است، علیرغم شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به اتهام ارائه اوراق بهادار ثبت نشده، شاهد افزایش حیرت انگیز قیمت سهام خود بوده است.
به گزارش اخبار صنفی و به نقل از «coinspeaker»، کوین‌بیس، صرافی ارز دیجیتال آمریکایی که به صورت عمومی در بورس لیست شده است، علیرغم شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به اتهام ارائه اوراق بهادار ثبت نشده، شاهد افزایش حیرت انگیز قیمت سهام خود بوده است.
طی ماه گذشته، سهام کوین‌بیس به میزان قابل‌توجه ۵۱ درصد افزایش یافته است که نشان‌دهنده انعطاف‌پذیری و اعتماد سرمایه‌گذاران به شرکت در میان یک نبرد حقوقی چالش‌برانگیز است.
در اوایل ژوئن (خرداد)، کوین‌بیس با یک شکایت توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ارائه شد. این شکایت کوین‌بیس را متهم می‌کند که به عنوان یک بورس اوراق بهادار ملی و کارگزار ثبت‌نشده فعالیت می‌کند و حداقل از سال ۲۰۱۹ با نقض الزامات نظارتی فعالیت می‌کند.
این دادخواست ادعا می‌کند که کوین‌بیس مطابق با قوانین فدرال اوراق بهادار، از تعهدات نظارتی پیروی نکرده و مجوزهای عملیات لازم را دریافت نکرده است. علیرغم این چشم انداز بد قانونی، کوین‌بیس انتظارات را نادیده گرفت و انعطاف‌پذیری و جلب اعتماد سرمایه‌گذاران را نشان داد.
طبق آمار تریدینگ‌ویو، سهام کوین‌بیس در مدت کمی بیش از یک ماه، ۵۱ درصد افزایش یافته است و از حدود ۵۲ دلار به ازای هر سهم به ۷۸.۷ دلار صعود کرد. این افزایش قابل توجه سهام، خوش‌بینی بازار را در مورد توانایی کوین‌بیس برای پیگیری شکایت کمیسیون اوراق‌بهادار و حفظ موقعیت خود به عنوان یک بازیگر پیشرو در صنعت ارز دیجیتال را نشان می‌دهد.
در میان این افزایش، سهامداران قابل توجه کوین‌بیس، از جمله مدیران ارشد این شرکت، بخشی از سهام خود را به فروش رسانده‌اند. در ۶ جولای (۱۵ تیر)، مجموعاً ۸۸,۰۵۸ سهام «COIN» به ارزش تقریبی ۶.۹ میلیون دلار توسط مدیران اجرایی، از جمله مدیر عامل برایان آرمسترانگ فروخته شد.
بر اساس پرونده اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار، گوکول راجارم (Gokul Rajaram)، یکی از اعضای هیئت مدیره این شرکت، ۴,۵۸۰ سهم «COIN» را فروخت، در حالی که مدیر ارشد حقوقی پل گروال (Paul Grewal)، ۱,۸۱۸ سهام «COIN» را فروخت. جنیفر جونز، مدیر ارشد حسابداری نیز در فروش سهام شرکت کرد و ۷۳۳۵ سهم کوین را فروخت.
علاوه بر این، جنیفر جونز قبلاً ۷۴۳۷۵ سهم کوین بیس را در ۲۹ ژوئن فروخته بود که منجر به سود خالص ۵.۲ میلیون دلاری شد.
در حالی که مدیران کوین‌بیس در فروش سهام از پیش‌برنامه‌ریزی شده و دوره‌ای شرکت کرده‌اند، سایر دارندگان عمده کوین (سهام شرکت کوین‌بیس) رویکرد متفاوتی را انتخاب کرده‌اند. این هولدرها، علی‌رغم نوسانات بازار، موقعیت خود را در حفظ کرده‌اند.
به عنوان مثال، آرک اینوست (ARK Invest) که به دلیل مشارکت فعال خود در فناوری‌های نوآورانه، از جمله ارزهای دیجیتال، شناخته شده است، با خرید ۴۰۰,۰۰۰ سهم اضافی در اوایل ژوئن، سرمایه‌گذاری قابل توجهی در کوین‌بیس انجام داد.
این سرمایه‌گذاری نشان دهنده اعتماد آرک اینوست به چشم انداز آینده کوین‌بیس و پتانسیل آن به عنوان یک بازیگر پیشرو در صنعت ارزهای دیجیتال بود.
کتی وود، بنیان‌گذار و مدیر عامل آرک اینوست خوش‌بینی تزلزل‌ناپذیر خود را نسبت به پتانسیل آینده بیت کوین تایید کرده و پیش‌بینی کرده است که این ارز دیجیتال در نهایت به قیمت خیره کننده ۱ میلیون دلار برای هر کوین خواهد رسید. پیش‌بینی خوش‌بینانه وود منعکس‌کننده دیدگاه بلندمدت او از بیت‌کوین و قدرت تحول‌آفرین آن است.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2925

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.