تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
5
روز مدیرکل و کمیسیون نظارت قم

اعلام حمایت قاطع روسای اتحادیه های صنفی از صحت برگزاری انتخابات اتاق اصناف

  • کد خبر : 4184
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
اعلام حمایت قاطع روسای اتحادیه های صنفی  از صحت برگزاری انتخابات اتاق اصناف

اخبار صنفی – دهها نفر از روسای اتحادیه های صنفی مشارکت کننده در انتخابات خواستار احترام به رای هایشان برای انتخاب هیات رییسه اتاق اصناف قم و تایید صحت انتخابات شدند. بر اساس این گزارش، در پی برخی حواشی بوجود آمده توسط تعدادی اندک برای بر هم زدن انتخابات اتاق اصناف قم، دهها نفر از […]

اخبار صنفی – دهها نفر از روسای اتحادیه های صنفی مشارکت کننده در انتخابات خواستار احترام به رای هایشان برای انتخاب هیات رییسه اتاق اصناف قم و تایید صحت انتخابات شدند.

بر اساس این گزارش، در پی برخی حواشی بوجود آمده توسط تعدادی اندک برای بر هم زدن انتخابات اتاق اصناف قم، دهها نفر از روسای اتحادیه های صنفی قم خواستار تایید صحت انتخابات وصدور اعتبارنامه های هیات رییسه اتاق اصناف شدند.

امضاء کنندگان نامه از مدیرکل و اعضای کمیسیون نظارت قم خواستار آن شدند تا به آرای منتخبین مردم در اتحادیه های صنفی وفق قانون نظام صنفی احترام گذاشته و به دور از هیاهوی انگشت شماری مطابق قانون نظام صنفی و آیین نامه اجرایی انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف شهرستانها، اعتبارنامه منتخبین جهت ساماندهی اتاق اصناف قم خصوصا در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی را صادر کنند.

روسای اتحادیه های صنفی از مسوولان اداره کل صمت و نهادهای نظارتی و اعضای کمیسیون نظارت در خواست کردند تا مانع از آن شوند که چهره ای مخدوش از اصناف قم بخاطر در خواست خارج قانون یک یا چند نفر در کشور نشان داده شود.
گفتنی است، اعتراض به انتخابات اتاق اصناف قم این است که یک داوطلب در فرصت تبلیغات با هزینه شخصی هدایایی بین رای دهندگان پخش کرد. نظیر هدایای ارزشمندی که یک داوطلب عضویت در هیات رئیسه اتاق اصناف ایران داد.
وی در زمان تبلیغات کل رای دهندگان را بسیارمحترمانه به شهرش دعوت کرد از آنها پذیرایی کرد وبه همه هدایای ارزشمندی داد.
ایشان رای آورد و عضو هیات رییسه اتاق اصناف ایران شد وهیچ گونه خللی هم به انتخابات وارد نشد.
هرچند این اقدام زیبنده اصناف نیست اما در آیین نامه اجرایی انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف از موضوعات ابطال انتخابات هم بیان نشده است.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=4184

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.