تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024
4

اعتراض شدید مردم به لغو انتخابات اتحادیه پوشاک تهران

  • کد خبر : 2412
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
اعتراض شدید مردم به لغو انتخابات اتحادیه پوشاک تهران

اخبارصنفی- انتخابات اتحادیه پوشاک تهران در لحظه شروع برگزاری با اعلام اینکه سیستم برگزاری انتخابات قطع شده است لغو گردید. براساس گزارش خبرنگار اخبارصنفی، در حالی که امروز هزاران نفر از اعضای صنف پوشاک تهران برای رای دادن به محل برگزاری انتخابات امده بودند در لحظه شروه به ناگهان اعلام شد سیستم الکترونیکی انتخابات قطع […]

اخبارصنفی- انتخابات اتحادیه پوشاک تهران در لحظه شروع برگزاری با اعلام اینکه سیستم برگزاری انتخابات قطع شده است لغو گردید.
براساس گزارش خبرنگار اخبارصنفی، در حالی که امروز هزاران نفر از اعضای صنف پوشاک تهران برای رای دادن به محل برگزاری انتخابات امده بودند در لحظه شروه به ناگهان اعلام شد سیستم الکترونیکی انتخابات قطع شده است وانتخابات لغو گردید.
در حالبیکه از شب قبل تا لحظه شروع رای گیری تمام مراحل الکترونیکی رای گیری بارها وبارها آزمایش شده بود چگونه می شود به ناگهان همه چی خراب شود؟
این موضوع باعث اعترراض شدید هزاران نفر از مردمی شد که برای برگزاری انتخابات به مرکز شهر آمده بودند. سیستم الکترونیکی رای گیری انتخابات به سامانه ساران وصل است. این موضوع در گذشته برای اتحادیه پیک موتوری ووانت بار تهران هم اتفاق افتاد.
راستی در چنین مواقعی که برگزاری انتخابات به تعویق می افتد بیشتر از همه چه کسانی خوشحال هیستند؟ چرا دبیرخانه هیات عالی نظارت وکمیسیون نظارت مرکز استان هیچ کاری انجام نمی دهند برای اینکه عده ای نتوانند به دلخواه خودشان زمان برگزاری انتخابات را تعیین کنند و منتظر می مانند انها برای کمیسیون های نظارت تصمیمی بگیرند؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2412

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.