تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
5
نایب رییس اول اتاق اصناف قم

اصناف در قیمت گذاری هیچ نقشی ندارند

  • کد خبر : 4099
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
اصناف در قیمت گذاری هیچ نقشی ندارند

ج۹امیر پوریزدی با اشاره به نقش اصناف در کنترل بازار تاکید کرد: با وجود نقش موثری که اصناف در افکار عمومی وبازار دارند ولی نقشی در تعیین قیمت ها ندارند. براساس این گزارش نایب رییس اتاق اصناف قم همچنین تصریح کرد: اصناف ویترین اقتصاد کشور هستند و هر اقدامی در اقتصاد کشور باعث می شود […]

ج۹امیر پوریزدی با اشاره به نقش اصناف در کنترل بازار تاکید کرد: با وجود نقش موثری که اصناف در افکار عمومی وبازار دارند ولی نقشی در تعیین قیمت ها ندارند.
براساس این گزارش نایب رییس اتاق اصناف قم همچنین تصریح کرد: اصناف ویترین اقتصاد کشور هستند و هر اقدامی در اقتصاد کشور باعث می شود تا مردم گرانی ها را از دست اصناف لمس کنند اما هرگز تاکنون در خصوص تعیین قیمت هر کالای که باشد اصلا نقشی نداشته اند.
عضو هیات نمایندگان استان قم در پارلمان اصناف ایران گفت: اصناف نقش موثری در اقتصاد دارند اما متاسفانه در زمان تصمیم سازی ها وتصمیم گیری ها نظر اصناف را اصلا نمی پرسند.
پوریزدی گفت: براساس فراخوان اعلام شده از سوی هیات اجرایی برگزارکننده انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف مرکز استان قم انشاالله در تاریخ۴ بهمن ماه و با مشارکت حداکثری روسای محترم اتحادیه ها همانند ادوار گذشته شاهد انتخابات پرشوری باشیم

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=4099

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.