تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
5

استقرار کانکس ویژه دادستانی برای ساماندهی دستفروشان در بازار تهران

  • کد خبر : 3480
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
استقرار کانکس ویژه دادستانی برای ساماندهی دستفروشان در بازار تهران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار صنفی، روز یکشنبه، ۲۹ مردادماه، کانکس نماینده ویژه دادستان منطقه ۱۲ با حضور رحیم گل‌زاده، سرپرست دادستان عمومی و انقلاب ناحیه ۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲،علی حیدری نماینده جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار ، بهزاد یعقوبی دبیر کارگروه بررسی وضعیت و ایمنی بازار در دادسرا […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار صنفی، روز یکشنبه، ۲۹ مردادماه، کانکس نماینده ویژه دادستان منطقه ۱۲ با حضور رحیم گل‌زاده، سرپرست دادستان عمومی و انقلاب ناحیه ۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲،علی حیدری نماینده جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار ، بهزاد یعقوبی دبیر کارگروه بررسی وضعیت و ایمنی بازار در دادسرا و پژوهشگر بازار تهران و معاونین محترم منطقه و شهرداران نواحی ۳ و ۲ شهردار در موقعیت سبزه‌میدان مستقر شد و فعالیت خود را آغاز کرد.
استقرار کانکس ویژه دادستانی برای ساماندهی دستفروشان در بازار تهران

بر اساس این گزارش، با توجه به مصوبه کارگروه و دستور دادستان منطقه در راستای هم افزایی فی مابین دادسرا و بازار و سهرداری و حساسیت به وجود امده در بازار تهران، ضرورت استقرار این کانکس احساس و برای آن اقدام شد.
شهردار قلب تهران با اشاره به افزایش پارکینگ برای بازار بیان کرد: در آینده نزدیک در این زمینه نیز تصمیم‌گیری خواهد شد.
در ادامه گل‌زاده، هدف از استقرار کانکس ویژه دادستانی را نظارت بر روند امور دانست و گفت: در صورت نیاز با اختیاراتی که به این نماینده قانونی داده می‌شود، دستورهای قضایی مقتضی صادر خواهد شد.
وی ضمن کارگشا دانستن تمهیدات شهرداری منطقه ۱۲ در فراهم‌آوردن امکانات و زیرساخت‌ها در تأمین امنیت بازار از حضور میدانی شهردار منطقه ۱۲ در این محدوده به طور مستمر تقدیر کرد و ادامه داد: انصافاً نیروی انتظامی هم در همه رده‌های خود برای این منظور اعلام آمادگی کرده و در صورت جدیت و قاطعیت همه دستگاه‌ها به نتیجه مطلوب دست خواهیم یافت.
دادستان عمومی و انقلاب ناحیه ۱۲ تهران همچنین از پشتیبانی شبانه‌روزی ضابطان قضائی از اقدامات شهرداری برای نظم‌دهی به فضای بازار خبر داد و بیان کرد: استقرار این کانکس برای پاسخگویی به‌موقع نماینده دادستانی و اجرای به‌موقع و ضربتی پیشگیری و رفع سدمعبر در مسیر ۱۵ خرداد حائز اهمیت است.
در ادامه نماینده جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار و اهمیت و استمرار این روند صحبت کرد و اجرای این طرح مهم را بسیار حائز اهمیت دانست.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=3480

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.