اخبار صنفی- مهدی نادعلی مشاور راهبردی ارتباطات و رسانهایی پژوهشکده نوآوری و اقتصاد اجتماعی دانشگاه تهران شد
پژوهشکده نوآوری و اقتصاد اجتماعی با بهرهگیری از تخصص و تجربه محققان خود، به دنبال خلق و توسعه مدلهای اقتصادی و اجتماعی است که نه تنها به تحلیل دقیق وضعیت کنونی کمک کنند، بلکه پایهگذار تحولات مثبت و پایدار در آینده باشند. با این هدف، ما در تلاشیم تا زمینههای جدیدی را برای رشد و پیشرفت اقتصادی و اجتماعی فراهم آوریم.
به همین منظور و باهدف ایجاد زیرساختهای علمی در راستای استقرار اقتصاد دیجیتال به عنوان محور تحول اقتصادی ملی و با توجه به تخصص و تجربیات علمی و عملی مورد توجه و بررسی های به عمل آمده در این خصوص طی حکمی از سوی دکتر شاپور زارعی ریاست این پژوهشکده؛ مهدی نادعلی به عنوان مشاور راهبردی ارتباطات و رسانهایی منصوب شد.
از سوابق مهدی نادعلی میتوان به مدیریت روابط عمومی در اتاق اصناف تهران، مدیریت فرهنگی اتاق اصناف ایران و مدیریت روابط عمومی و امور بینالملل مرکز گسترش فناوری و اطلاعات ایران (مگفا) و معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد.
در بخشی از ماموریتهای محوله مشاور راهبردی ارتباطات؛ اشاره شده که وی توسعه ارتباطات لازم و ضروری را برای ایجاد یک گفتمان علمی و پایدار در کشور با محوریت اقتصاد دیجیتال مخصوصا موضوعاتی از قبیل بلاکچین و رمز ارزها و بسط آن با بدنه دانشگاهی کشور و ارائه راهکارهای اجرایی به بخشهای دولتی و حاکمیتی را پایه ریزی و اجرایی نماید.