تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
6
آغازی بر یک پایان….

از همدلی تا همراهی هیات رییسه اتاق اصناف تهران

  • کد خبر : 2852
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷
از همدلی تا همراهی هیات رییسه اتاق اصناف تهران

اخبار صنفی – آیا در دوره جدید هییت رییسه اتاق اصناف تهران اصلاح فرآیندها ادامه پیدا خواهد کرد؟ به گزارش اخبار صنفی- جامعه بزرگ اصناف و بازاریان و روساء و هییت مدیره های یکصد و سی و پنج اتحادیه صنفی تهران بعد از تجربه یک دوره طلایی نه ماهه با تغییر و تحولات رو به […]

اخبار صنفی – آیا در دوره جدید هییت رییسه اتاق اصناف تهران اصلاح فرآیندها ادامه پیدا خواهد کرد؟

به گزارش اخبار صنفی- جامعه بزرگ اصناف و بازاریان و روساء و هییت مدیره های یکصد و سی و پنج اتحادیه صنفی تهران بعد از تجربه یک دوره طلایی نه ماهه با تغییر و تحولات رو به رشد درون و برون سازمانی که با تبیین و باز تعریف جایگاه والای اتاق در مدیریت بهینه مجموعه بزرگ اصناف همراه بود ، نظاره گر آغاز فعالیت هییت رییسه اتاق با ریاست حمید رضا رستگار هستند.
در روزهای اخیر بواسطه اعمال تبصره یک ماده ۲۲ ق.ن .ص و با حذف دکتر علی توسطی رییس سابق اتاق ، هییت رییسه جدید خود آغاز به کار کرد.
بدون تردید درنه ماه گذشته ‌علی رغم همزمانی شروع به کار آن هییت رییسه با آغار اغتشاشات و ناآرامی ها در بازار و مدیریت و نظارت موثر اتاق در حفظ و حراست از بازار و اصناف و همچنین سرعت قابل توجه تغییرات مثبت در اتاق و همچنین افزایش مطالبات هییت مدیره و روسای اتحادیه ها و همچنین سازمان های بالادستی از هییت رییسه اتاق و با عنایت به ورود روسای جوان ، مطالبه گر و تحصیل‌کرده به بدنه هییت نمایندگان اتاق اصناف تهران ، هییت رییسه جدید اتاق اگر فاقد نقشه راه و برنامه های توسعه محور باشد ، با چالش ها و مشکلات عدیده ای مواجه خواهد گردید .
با توجه به دو رای سفید در پنج رای انتخابات داخلی اتاق و برخلاف روال دوره گذشته و با عدم حضور تمامی اعضاء هییت رییسه در جلسات داخل و خارج از اتاق، تنها راه رستگاری آقای رستگار در سال های پیش رو و با قید فوریت ایجاد وفاق و همدلی بین اعضاء هییت رییسه جدید است.
آیا در این دوره هیأت رییسه اتاق اصناف تهران شاهد همدلی و همراهی هرپنج عضو در قالب یک نگاه همراه خواهیم بود؟
راستی چرا دو عضو هیات رییسه اتاق اصناف تهران در نشست با فرماندهی کل نیروی انتظامی تهران بزرگ حاضر نبودند؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2852

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.