تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
3
تولد دوباره اتحادیه طلاو جواهر

ارتباطات نوین خاکی راهبرد آینده در اتحادیه طلاوجواهر

  • کد خبر : 833
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
ارتباطات نوین خاکی راهبرد آینده در اتحادیه طلاوجواهر

اعضای اتحادیه طلاو جواهر با درک صحیح وشناخت دقیق آینده بازار طلا وجواهر وسکه و ارز در کشور با همراهی هوشمندانه اعضای صنف از نظم نوین خاکی حمایت می کنند تا راه روشنی رابرای اتحادیه ترسیم کنند. انتخابات اتحادیه طلاو جواهر هر چند در دوره های قبل مدیرانی با توانایی بالا را به جامعه صنفی […]

اعضای اتحادیه طلاو جواهر با درک صحیح وشناخت دقیق آینده بازار طلا وجواهر وسکه و ارز در کشور با همراهی هوشمندانه اعضای صنف از نظم نوین خاکی حمایت می کنند تا راه روشنی رابرای اتحادیه ترسیم کنند.
انتخابات اتحادیه طلاو جواهر هر چند در دوره های قبل مدیرانی با توانایی بالا را به جامعه صنفی وصنعت طلاو جواهر کشور تقدیم کرد که این مدیران بعد از سالها اکنون با عمل به قانون دریک اقدام تحسین برانگیز از میان افرادی که برای عضویت در هیات مدیره اتحادیه تایید صلاحیت شدند افرادی را حمایت می کنند تا در قالب هیات مدیره جدید بار مسئولیت را به دوش بگیرند.
از میان بیش از ۳۰ نفری که تایید صلاحیت شدند فردی که سابقه موثر و مفید برای اتحادیه داشته به عنوان همراه همیشگی بوده است این بار در قالب برنامه های نوین و منظم برای رقابت با سایرین پا به عرصه انتخابات گذاشته است که حمایت جالب توجه اکثریت بزرگان و مدیران قبلی هیات مدیره و مهمتر از همه اعضای صنف را دارد.
مدیریت اتحادیه طلا وجواهر برخلاف سایر اتحادیه های صنفی بسیار حساس است زیرا کوچکترین تلاطم بازار طلا و سکه وارز کل اقتصاد را تحت تاثیر قرار می دهد. به همین دلیل انتخاب مدیری که از ویژگی های ارتباطی و ارتباط بدن عالی بهره برده و آگاهی کامل به فنون مذاکره و ارتباطات داشته باشد در ارتباطات نوین ونظم نوین امروز مدیریت بسیار مهم است.
دراین برهه از زمان برای این صنف از اهمیت بالای برخوردار است که فردی رئیس اتحادیه باشد که در هنگام دفاع از خواسته های منطقی و قانونی اعضا در جمع مدیران ارشد دولتی و غیر دولتی با استفاد از شخصیت ذاتی اولیه موجب جذب دیگران وهمچنین توجه دیگران به خواست و اراده اش شوند در غیر از این صورت وقتی مدیری که نتواند خودش را جمع کند چگونه می خواهد از حقوق صنفی وبه خصوص حقوق مالیاتی اعضای اتحادیه دفاع کند.
دنیای کنونی دنیای پول وثرو ت نیست بلکه کسی قدرتمند است که از قدرت اطلاعاتی و ارتباطی بهره ببرد. ارتباطات بدنی یکی از اصلی ترین راههای برقراری ارتباط موثر و برای گرفتن اطلاعات از منابع اطلاعاتی است. یک نگاه به داوطلبان می تواند به خوبی نشان دهد که یکی از خاک خورده ترین فردی که از شخصیت ذاتی برای تصدی ریاست اتحادیه بهره خدایی می برد اکنون نامش در مقابل چشمان نافذ اعضای اتحادیه است تا برای برقراری نظم نوین خاکی همت گمارده و با رای دادن به فردی که حلال مشکلات صنف طلا وجواهر است آینده خودشان را به نیکی رقم بزنند.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=833

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.