تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
5
تاخیر به نفع کیست؟

ابهام در زمان برگزاری انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف ایران

  • کد خبر : 1833
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
ابهام در زمان برگزاری انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف ایران

گام آخر در راه اجرای حداکثری قانون نظام صنفی اج ای برگزاری انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف ایران است که با ابهام مواجه شده است. اما این تعویق وتاخیر به نفع چه کسانی است؟ اظهار نظرهای در خصوص برگزاری انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف ایران در اواخر دی ماه شنیده می شود اما هیچ نامه […]

گام آخر در راه اجرای حداکثری قانون نظام صنفی اج ای برگزاری انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف ایران است که با ابهام مواجه شده است. اما این تعویق وتاخیر به نفع چه کسانی است؟
اظهار نظرهای در خصوص برگزاری انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف ایران در اواخر دی ماه شنیده می شود اما هیچ نامه ای در این خصوص از دبیرخانه هیات عالی نظارت وجود ندارد. اما برخی اعضای پارلمان اصناف ایران این بار با وعده های تکراری می خواهند از کم اطلاعی افراد جدید در پارلمان با دادن کادو و هدیه استفاده کرده ورای بگیرند.
هرچند در زمان مناسب مطالبی منتشر خواهدشد تا تمام اعضای پارلمان اصناف ایران آنچه که حداقل به صلاح شخص خودشان است انجام بدهند. ولی این تاخیر به نفع همین افرادی است که باید پاسخگوی عمکلردشان باشند اما آنقدر به خودشان مطمین هستند که بدون هیچ مشکلی عضو هیات رییسه اتاق اصناف ایران در دور بعد هستند که نیازی به شفاف سازی نمی بینند.
باید قبول کرد برگزاری انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف ایران در حال بسیار سخت است چون قانون نظام صنفی به طور نصف ونیمه در استانهای مختلف اجرا شد وعده ای اصلا انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف را در شهرشان را علی رغم اینکه کاملا توانایی حدنصاب رسیدن داشتند را برگزار نکردند. این قبیل افراد که عضو دور دوم هیات رییسه شهرشان هستند ومی دانند مشمول ماده ٣۵ قانون نظام صنفی می باشند با تمام توان ماندند تا شاید با تعویق انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف ایران چند ماهی بیشتر بمانند.
حال سوال این است که آیا انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف ایران تا پایان سال جاری برگزار می شود ویا به تابستان سال بعد موکول می شود؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1833

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.