تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
3
مرگ خوبست اما برای همسایه؟!

مردودی زودهنگام در گام اول اتاق اصناف تهران؛بهره برداری انتقادی از مهمانی شام یا حمایت از ناهار خوردن

  • کد خبر : 1646
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳
مردودی زودهنگام در گام اول اتاق اصناف تهران؛بهره برداری انتقادی از  مهمانی شام یا حمایت از ناهار خوردن

نشست هم‌اندیشی هیات رییسه اتاق های اصناف استان تهران به صرف ناهار در هتل اسپیناس با میزبانی هیات رییسه اتاق اصناف تهران برگزارشد. اما هدف این نشست چه چیزی بود؟ برگزاری دورهمی و نشست های هم اندیشی در آستانه انتخابات اتحادیه واتاق اصناف امری عادی است تا باهم شناخت پیدا کنند و تبادل نظر کنند. […]

نشست هم‌اندیشی هیات رییسه اتاق های اصناف استان تهران به صرف ناهار در هتل اسپیناس با میزبانی هیات رییسه اتاق اصناف تهران برگزارشد. اما هدف این نشست چه چیزی بود؟
برگزاری دورهمی و نشست های هم اندیشی در آستانه انتخابات اتحادیه واتاق اصناف امری عادی است تا باهم شناخت پیدا کنند و تبادل نظر کنند. آنچه که در اصناف تقبیح می شود بداخلاقی و انتقاد گسترده از یک مهمانی شام و انجام همان مهمانی به وقت ناهار در همان محل است.

این روی سکه
شب قبل از برگزاری انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف تهران حسین مصطفی‌زاده داوطلب عضویت درهیات رییسه اتاق اصناف تهران در هتل اسپیناس مهمانی شام برگزار کرد. بیش از ٩۵نفر از ١٣۵رییس اتحادیه تهران حاضر بودند. گروه رقیب که چهارنفرشان حالا عضو هیات رییسه اتاق اصناف تهران هستند از این مهمانی بهانه‌ای برای حذف مصطفی‌زاده استفاده کردند وبا این بهانه که وی با دادن شام قصد داشت روسای اتحادیه‌های صنفی را نمک گیر کند تا رای بدهند از ساعت ١٢همان شب تا ده صبح که زمان برگزاری انتخابات بود کارزار انتقاد به راه انداختند واز طریق فضای مجازی و تماس تلفنی با روسای اتحادیه های صنفی توانستند کاری کنند که رای مصطفی‌زاده بشکند واز ٩۵ نفری که مهمان شام بودند تنها ٣٨ نفر به وی رای دادند و البته در جمع رای دهندگان افرادی بودند که در مهمانی حضورت نداشتند اما چون به حسن نیت مصطفی‌زاده مالک برند مواد غذایی بیژن ایمان داشتند به او رأی دادند.
روی دیگر سکه
چرخ بازیگر روزگار بازیچه های بسیاری دارد که زرق و برق تاج و تخت وصندلی ریاست موجب می شود از آن غافل شویم.
حالا چهار عضو گروه رقیب رای آوردند ودونفرشان هم عضو علی البدل هستند. اعضای هیات رییسه اتاق اصناف تهران حالا حدود دوماه است دور هم جمع شدند وتا به خودشان آمدند انتخابات هیات نمایندگان اتاق اصناف تهران فرا رسید.
هفته گذشته اعضای هیات رییسه اتاق اصناف تهران حدود ٣٠نفر از اعضای هیات رییسه اتاق اصناف شهرهای استان تهران را دعوت کر دند وفقط یک نفر به مهمانی ناهار در اتاق اصناف تهران آمد. شیرکوند از اعضای هیات رییسه اتاق اصناف ورامین که تنها مهمان هیات رییسه اتاق اصناف تهران بود به صراحت بیان معروف است از اعضای هیات رییسه اتاق اصناف تهران به دلیل مهمانی هنگام انتخابات و مسایل دیگر انتقاد کرد و پس از ساعتی رفت.
هیات رییسه اتاق اصناف تهران که نگران موقعیت در انتخابات هیات نمایندگان اتاق اصناف استان تهران بودند به تکاپو افتادند این بار تمام اعضای ٧۵ نفر هیات نمایندگان استان تهران را به مهمانی ناهار در هتل اسپیناس دعوت کر دند.
ظهر چهارشنبه مهمانی با حضور رییس اتاق اصناف ایران برگزارشد وکمتر از ٢۵ نفر دراین مهمانی پر انتقاد !! حضور یافتند که به وقتش به دلایل عدم حضور دیگر اعضای هیات رییسه اتاق اصناف استان تهران خواهیم پرداخت.
اما نکته مهم این است چطور مهمانی شام شب قبل از انتخابات اتاق اصناف تهران بد و با هدف نمک گیر کردن بود و حرف و حدیث ها برایش درست کردید اما خودتان حالا از اعضای هیات رییسه اتاق اصناف شهرهای استان تهران خواستید بلند شوند و نزد شما بیایند ناهار بخورند تا با دیدگاه شما آشنا شوند؟
چطور مهمانی شام را نشانه قدرت نمایی میزبان خطاب کردید که با صرف هزینه سنگین می خواست قدرت مالی شخصی را نشان دهد اما شما در همان محل وبه همان شکل مهمانی ناهار ترتیب دادید؟ این دوتا چه فرقی دارد؟
راستی هزینه مهمانی هم اندیشی هتل اسپیناس را چه کسی پرداخت کرد؟ اگر اتاق اصناف تهران از بودجه اتاق داده است سوال این است که مجوز برداشت از بودجه اتاق برای مهمانی انتخابات شخصی را از کجا گرفتید؟ اگر هم فردی اسپانسر بوده است همان انتقادی که از مصطفی‌زاده در خصوص نشان دادن تمکن مالی مطرح کردید در مورد شما هم جاری است پس چرا آن بد بود واین خوبست؟ با این مهمانی اعضای هیات رییسه اتاق اصناف شهرهای استان تهران بعد از حضور در هتل اسپیناس چرا باید به چهار عضو هیات رییسه اتاق اصناف تهران برای حضور در هیات نمایندگان اتاق اصناف استان تهران رای بدهند؟ عدم حضور بیش از۵٠ نفر از اعضای هیات رییسه اتاق اصناف شهرهای استان تهران چطور تحلیل می کنید؟
راستی در انتخابات هیات نمایندگان اتاق اصناف استان تهران با این مهمانی چند نفر از چهار عضو هیات رییسه اتاق اصناف تهران رای می آورند؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1646

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.