تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
7
آیا درآمد جالب دولت از مدارس و معلمان صحت دارد؟

مدارس مجازی اینترنت گران نرم افزار شاد برای معلمان و دانش آموزان

  • کد خبر : 1910
  • ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶

تا آبان ماه سال جاری هزینه نرم افزارشاد برای بهره مندی معلمان و دانش آموزان جهت حضور آنلاین درکلاس درس آنقدر کم بود که به چشم نمی آمد اما ناگهان بیش از یک ماه است اوضاع کاملا فرق کرده است. چرا؟ براساس گزارش دریافتی خبرنگار مالی چی پرس هزینه اینترنت نرم افزارشاد از زمان راه […]

تا آبان ماه سال جاری هزینه نرم افزارشاد برای بهره مندی معلمان و دانش آموزان جهت حضور آنلاین درکلاس درس آنقدر کم بود که به چشم نمی آمد اما ناگهان بیش از یک ماه است اوضاع کاملا فرق کرده است. چرا؟
براساس گزارش دریافتی خبرنگار مالی چی پرس هزینه اینترنت نرم افزارشاد از زمان راه اندازی تا همین یک ماه پیش برای معلمان و دانش‌آموزان و افراد مسئول بسیار بسیار کم ودرحد رایگان بود ولی رایگان نبود.
از یک ما پیش به این طرف هزینه اینترنت بهره مندی از نرم افزارشاد به طرز چشمگیری افزایش یافته است به طوری که انگار با فیلترشکن نرم افزار پیام رسان خارجی استفاده می کنند.

آقای وزیر آموزش و پرورش
مدارس این روزها مجازی وانلاین برگزار می شود هزینه اینترنت هم که اینطوری گران شده است. حالا سوال این است آیا حتی از نرم افزار شاد برای درآمد زایی استفاده می شود؟
آیا وزارت آموزش و پرورش تصمیم ندارد در این زمینه بررسی کند و نسبت به کاهش هزینه اینترنت نرم افزار شاد با رییس جمهور و وزارت ارتباطات مذاکره کند؟
آیا می دانید درهمین تهران خانواده ها و معلمان زیادی وجود دارند که توانایی مالی پرداخت هزینه اینترنت نرم افزار شاد را ندارند؟
آقای وزیر لطفا بررسی بفرمایید و نسبت به این موضوع اطلاع رسانی شفاف و مبتنی بر واقعیت انجام شود.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1910

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.