تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
5
اصناف ایران و فقط آن چهار نفر

روز ملی اصناف یا دورهمی در تهران؛ اولین های تاریخی هیات رییسه

  • کد خبر : 2615
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
روز ملی اصناف یا دورهمی در تهران؛ اولین های تاریخی هیات رییسه

اخبار صنفی- رییس اتاق اصناف ایران در حالی اعضای هیات نمایندگان دوره هشتم اتاق اصناف ایران را برای دورهمی روزملی اصناف به تهران دعوت کرد که هنوز هیات رییسه از جزییات آن هیچ اطلاعی ندارد. آیا دعوت پیامکی به هیات رییسه در تاریخ اصناف سابقه داشته و آیا قانونی است؟ براساس اطلاعات دریافتی خبرنگار اخبار […]

اخبار صنفی- رییس اتاق اصناف ایران در حالی اعضای هیات نمایندگان دوره هشتم اتاق اصناف ایران را برای دورهمی روزملی اصناف به تهران دعوت کرد که هنوز هیات رییسه از جزییات آن هیچ اطلاعی ندارد. آیا دعوت پیامکی به هیات رییسه در تاریخ اصناف سابقه داشته و آیا قانونی است؟
براساس اطلاعات دریافتی خبرنگار اخبار صنفی پیامکی به اعضای هیات رییسه اتاق اصناف ایران ارسال شد واز آنها دعوت شده است تا برای چهار شنبه هفته جاری در جلسه هیات رییسه برای روزملی اصناف حضور یابند.
اصلا نمی خواهیم بنویسیم که به هیچ وجه سابقه نداشته که از عضو هیات رییسه اتاق اصناف از طریق پیامک جهت حضور در جلسه عالی ترین رکن اصناف ایران دعوت شود.
همین اقدام نشان دهنده همه چیز است.
در این خصوص تحلیل ها می توان نوشت اما نکته مهم اینجاست که رییس اتاق اصناف ایران هفته گذشته به طور مکتوب از اعضای هیات نمایندگان برای حضور در هتل فردوسی تهران به بهانه روز ملی اصناف دعوت کرد درحالی که اعضای هیات رییسه به جز دو نفر به افراد دیگر خبر ندادند.
البته آقای رعنایی هم می دانست. می دانید که آقای رعنایی نایب رییس اول است وبا کمک مشاور خاص بالاخره رای دادند واز این چیزها خبردارند.
هنوز سین برنامه ها و سخنرانان و مهمانان روز ملی اصناف اتاق اصناف ایران برای دورهمی معلوم نیست واطلاع رسانی نشده است.
البته چهار نفر خاص برای رییس اتاق اصناف ایران شاید از همه چیز مطلع باشند حتی اینکه قرار است بودجه دهها میلیاردی اتاق اصناف ایران چگونه باید خرج شود ولی اعضای سه میلیون واحد صنفی خانواده اصناف ایران آیا نامحرمند؟
راستی آقای طاهر محمدی ؛ حالا که رییس شدی اعتراضی به هزینه کردن بودجه اتاق برای چنین مراسمی ندارید؟ آیا در جلسات هیات رییسه مخالفتی ندارید؟
آقایان اعضای هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران آیا شما فقط برای دیدن تهران وخیابانهایش به پایتخت می آید؟ ماحصل حضور در این دورهمی چیست؟ آیا شما در استان و شهرستان برای روزملی اصناف هیچ برنامه‌ای ندارید؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2615

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.