تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
4

درس خواندن هم لاکچری شد

  • کد خبر : 2355
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
درس خواندن هم لاکچری شد

اخبارصنفی – با افزایش انفجاری و اشک آور شهریه مدارس در تهران بسیاری از خانواده ها به ناچار به سمت مدارس دولتی رفتند. براساس مشاهدات میدانی اخبار صنفی از ثبت نام و شهریه مدارس غیر انتفاعی در تهران گرایش خانواده هابه سمت و سوی مدارس دولتی افزایش خیره کننده ای یافته است به گونه ای […]

اخبارصنفی – با افزایش انفجاری و اشک آور شهریه مدارس در تهران بسیاری از خانواده ها به ناچار به سمت مدارس دولتی رفتند.
براساس مشاهدات میدانی اخبار صنفی از ثبت نام و شهریه مدارس غیر انتفاعی در تهران گرایش خانواده هابه سمت و سوی مدارس دولتی افزایش خیره کننده ای یافته است به گونه ای که مدارس غیر انتفاعی همچون دانشگاههای غیر انتفاعی کمترین مشتری را پیدا کردند به گونه ای که ناچارا باید تعطیل شوند.
در مدارس غیر انتفاعی در مرکز پایتخت که تا دوسال قبل شهریه مدرسه کلاس دهم حداکثر ده میلیون تومان در یک سال تحصیلی بود الان از والدین درخواست حداقل ۶۵ میلیون تومانی دارند.
درمدارس بالای شهر که در گذشته تا صدمیلیون می گرفتند برای سال جدید گفته می شود تا بالای ۵۰۰میلیون تومان در خواست می کنند. این رقم برای مقطع دبیرستان است. اینکه با این پول های گزاف در مدارس لاکچری قرار است به دانش اموزان چه چیزی بالاتر از مدارس دولتی بیاموزند جای سوال است.
آقای وزیر اموزش وپرورش تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی تا دبیرستان که همراه با تشدید و ملموس شدن فاصله طبقاتی شده است را چگونه می خواهید به دانش اموز بفهمانید که چه کسی مقصر است؟
آقای وزیر آموزش وپرورش ، چگونه به دانش اموزی که تاثیر پول بر زندگی را می بیند می خواهید بفهماند که علم بر ثروت برتری دارد؟
حالا به نظر شما جواب عاقلانه ومنطقی به سوال علم بهتر است یا ثروت، چیست؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2355

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.