تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
2

تقدیر از وزیر صمت و استقبال تشکل‌های صنفی و بازرگانی از انتصاب محمدصادق مفتح

  • کد خبر : 4609
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
تقدیر از وزیر صمت و استقبال تشکل‌های صنفی و بازرگانی از انتصاب محمدصادق مفتح

اخبار صنفی، برخی از تشکل‌های صنفی و بازرگانی کشور طی نامه‌ای از سید محمد اتابک بابت بازگشت مجدد و انتصاب محمد صادق مفتح بعنوان جانشین وزیر در امور بازرگانی قدردانی کردند. 🔹 *در بخشی از این نامه آمده است:* نظام جمهوری اسلامی ایران، در طول چند دهه‌ی اخیر فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر […]

اخبار صنفی، برخی از تشکل‌های صنفی و بازرگانی کشور طی نامه‌ای از سید محمد اتابک بابت بازگشت مجدد و انتصاب محمد صادق مفتح بعنوان جانشین وزیر در امور بازرگانی قدردانی کردند.

🔹 *در بخشی از این نامه آمده است:*
نظام جمهوری اسلامی ایران، در طول چند دهه‌ی اخیر فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذرانده و قطعا در شرایط دشوارتر پیش‌رو نیز که همزمان با آغاز فعالیت دولت چهاردهم شده‌، با درایت و راهبری مقام معظم رهبری و دولت محترم نیز از این برهه حساس عبور خواهیم کرد، اما مهم‌تر از تحریم و بحران‌های بیرونی، سو مدیریت برخی دولت‌های گذشته و انتصابات اشتباه مدیران در زمان‌ها و جایگاه‌هایی که نظام و دولت‌ها فرصت آزمون و خطا ندارند، بوده است.

🔹 سپردن زمان امور به دست متخصصین و صاحبان تجربه نشان داده که قطعا این کشتی را بهتر هدایت و راهبری می‌کنند.

🔹 بی‌شک انتصاب محمدصادق مفتح چهره‌‌ی نام آشنا، خوش‌نام و متخصص در حوزه بازرگانی ایران و تفویض اختیارات به ایشان در حوزه مهم و تاثیرگذار بازرگانی ایران که باید در یک مدیریت واحد اداره شود، یکی از بهترین انتخاب‌ها و انتصاب‌های اخیر بوده است و مسیر پیش‌روی جنابعالی را برای رسیدن به اهداف متعالی دولت وفاق ملی هموارتر خواهد کرد.

🔹 امروز حوزه بازرگانی کشور بیش از پیش نیازمند تحرک و انقلابی نوین با اراده مدیران بزرگ و با اختیارات لازم برای ایجاد یک شبکه واحد و هماهنگ بوده تا موتور محرکه صنعت و بازرگانی را فعال و تاثیر خود را در سفره مردم شریف ایران بگذارد.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=4609

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.