تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
7

تعلیق فعالیت های بایننس در استرالیا

  • کد خبر : 2848
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
تعلیق فعالیت های بایننس در استرالیا

کمیسیون بورس استرالیا درباره فعالیت‌های بایننس در این کشور تحقیق می‌کند بر اساس گزارش بلومبرگ، کمیسیون بورس استرالیا در حال تحقیق درباره فعالیت‌های بخش استرالیایی بایننس با تمرکز بر خدمات مربوط به بازارهای مشتقات این صرافی در این کشور است. چندی پیش مجوز ارائه خدمات مرتبط با بازارهای مشتقات بایننس در استرالیا لغو شده و […]

کمیسیون بورس استرالیا درباره فعالیت‌های بایننس در این کشور تحقیق می‌کند
بر اساس گزارش بلومبرگ، کمیسیون بورس استرالیا در حال تحقیق درباره فعالیت‌های بخش استرالیایی بایننس با تمرکز بر خدمات مربوط به بازارهای مشتقات این صرافی در این کشور است. چندی پیش مجوز ارائه خدمات مرتبط با بازارهای مشتقات بایننس در استرالیا لغو شده و این صرافی اعلام کرده بوده فعالیت‌های مرتبط خود را در این کشور متوقف می‌کند.
به گزارش اخبار صنفی و به نقل از «theblock»، بلومبرگ روز چهارشنبه گزارش داد که دفتر بایننس در استرالیا توسط قانون‌گذاران محلی به عنوان بخشی از تحقیقات جاری در مورد صرافی ارزهای دیجیتال مورد بازرسی قرار گرفته است.
در این گزارش به نقل از منابع آگاه آمده است که کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه‌گذاری استرالیا (ASIC) این جست‌و‌جو را به عنوان بخشی از بررسی عملیات مشتقات بایننس با تمرکز بر طبقه‌بندی مشتریان انجام داده است.
سخنگوی بایننس استرالیا روز چهارشنبه از طریق ایمیل به «The Block» گفت:
«ما با مقامات محلی همکاری می‌کنیم و بایننس بر روی رعایت استانداردهای نظارتی محلی متمرکز است تا به کاربران خود در استرالیا به شیوه‌ای کاملاً سازگار خدمات دهد.»
این اقدام مقامات استرالیایی پس از آن صورت می‌گیرد که بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان در ماه آوریل اعلام کرد که مجوز مشتقات آن در این کشور لغو شده و فعالیت‌های مرتبط را متوقف خواهد کرد.
کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه‌گذاری استرالیا در آن زمان اعلام کرد که در حال انجام «بررسی هدفمند از خدمات مالی بایننس در استرالیا، از جمله طبقه‌بندی مشتریان خرده فروشی و عمده فروشی» بوده است.
بایننس در سرتاسر جهان با نظارت‌های نظارتی شدیدی روبه‌رو است و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ماه گذشته صرافی و بنیان‌گذار آن چانگ‌پنگ ژائو را به نقض قوانین اوراق بهادار متهم کرد.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2848

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.