تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
6
هردم از اتاق اصناف ایران خبری می رسد

تاثیرات قراردادهای پژوهشی اتاق اصناف ایران بر کارکرد اصناف چه بود؟

  • کد خبر : 1620
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
تاثیرات قراردادهای پژوهشی اتاق اصناف ایران بر کارکرد اصناف چه بود؟

اتاق اصناف ایران با صرف هزینه ای چند صد میلیونی اقدام به انعقاد قرارداد سه طرح پژوهشی کرده است که از نتیجه و کارکرد آن برای اصناف کشور اطلاعاتی در دست نیست. چندماه قبل با مصوبه هیات رییسه اتاق اصناف ایران قراردادهایی چند صد میلیونی با سه استاد محترم دانشگاه که سابقه همکاری با اتاق […]

اتاق اصناف ایران با صرف هزینه ای چند صد میلیونی اقدام به انعقاد قرارداد سه طرح پژوهشی کرده است که از نتیجه و کارکرد آن برای اصناف کشور اطلاعاتی در دست نیست.
چندماه قبل با مصوبه هیات رییسه اتاق اصناف ایران قراردادهایی چند صد میلیونی با سه استاد محترم دانشگاه که سابقه همکاری با اتاق اصناف شمیرانات را دارند، منعقد نموده است‌، اما ظاهرا از نتیجه این پژوهش ها اطلاعی در دست نیست و اطلاع رسانی نشده است تا کارشناسان صنفی از نتایج آن بهره ببرند.
اینکه در اتاق اصناف ایران مرکزی برای انجام پژوهش‌های علمی وجود داشته باشد، اقدامی نیک و بسیار عالی است ولی اگر قرار است کار پژوهش علمی انجام شود باید مطابق با ضوابط و زمینه همکاری همه اساتید دانشگاهی فرآهم شود. اصل گزینش و نحوه همکاری این سه استاد چگونه بوده است؟
بر اساس این گزارش مسئول آموزش اتاق اصناف ایران که در سابقه اش مدیر مرکز آموزش و پژوهش اتاق اصناف شمیرانات را دارد دراین دوره از فعالیت هیات رییسه اتاق اصناف ایران مشغول به کار شده است.

پاسخ به سوالات زیر را از یکی از اعضای هیات رییسه اتاق اصناف ایران یا رییس اتاق اصناف شمیرانات انتظارداریم زیرا دبیر هیات رییسه اتاق اصناف ایران در باب مسایل حقوقی بسیار حساس است.

اینکه مدیر آموزش و پژوهش اتاق اصناف ایران چگونه استخدام شده و آیا با مسوول پژوهش اتاق اصناف شمیرانات نسبتی دارد؟
سه استاد دانشگاه چگونه و بر اساس چه ضوابطی برای انجام امور تحقیق انتخاب شدند؟طرح پیشنهادی را چه کسانی براساس چه معیارهای به تصویب رساندند؟
نتیجه موضوعات ‌پژوهش چه تاثیری بر کارکرد اتاق اصناف ایران و اصناف کشور داشته است؟ نتیجه این پژوهش چه بوده است؟
کتاب یا کتابهایی با لوگوی مشترک اتاق اصناف ایران و اتاق اصناف شمیرانات منتشر شده است. چرا این قبیل همکاری ها بیشتر بین اتاق ایران وشمیرانات شکل گرفته است؟
آیا کتاب هایی که با لوگو و حق چاپ محفوظ است برای اتاق اصناف شمیرانات چاپ و منتشر شده است باهزینه اتاق اصناف ایران چاپ شده است؟نحوه این همکاری چگونه است؟
متاسفانه هنوز محض نمونه گزارشی از عملکرد کمیسیون ماده ٣٩ از یک اتاق اصناف کشور به رسانه ها ارائه نگردید ه است به همین جهت چند سوال نیز در خصوص درآمدهای آموزش آنلاین و منابع مالی تامین و ارسال هدایایی که برای برخی اشخاص در طول ادوار مختلف ارسال می‌شودپیش آمده است که شفاف سازی را برای حذف شایعات را لازم می کند.

طبق وظیفه خبرنگاری برای انتشار پاسخ دبیر هیات رییسه اتاق اصناف ایران چندین بار تماس تلفنی گرفته شد هر چند که در دیدار حضوری میزبانی در خور مقام و منزلتی داشت، اما بعد از آن دیدار پاسخگوی تماس ها نبودند وتحت هرشرایطی آماده گفت و گو در خصوص این سوالات با وی ویا هریک از اعضای هیات رییسه اتاق اصناف ایران هستیم.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1620

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.