تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
4
نماینده اجرای بی خبر از انتخابات

بی نظیرترین تخلف در انتخابات نمایندگان اتاق اصناف جنوب کرمان در اتاق اصناف ایران؛رای کمیسیون نظارت چه خواهد بود؟

  • کد خبر : 1811
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹

انتخابات نمایندگان اتاق اصناف جنوب کرمان در حالی برگزارشد که نماینده اصناف در هیات اجرایی بعد از برگزاری انتخابات متوجه مسوولیتش شد ووفتی اعتراض کرد او را برکنار کردند. آنچه که خواندید کل خبری بود که در جریان انتخابات هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران اتفاق افتاد.این یک آزمون اجرای قانون نظام صنفی است. اما باید […]

انتخابات نمایندگان اتاق اصناف جنوب کرمان در حالی برگزارشد که نماینده اصناف در هیات اجرایی بعد از برگزاری انتخابات متوجه مسوولیتش شد ووفتی اعتراض کرد او را برکنار کردند.
آنچه که خواندید کل خبری بود که در جریان انتخابات هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران اتفاق افتاد.این یک آزمون اجرای قانون نظام صنفی است. اما باید منتظر ماند و دید کمیسیون نظارت بر اصناف این انتخابات آیا این انتخابات را ابطال می کند؟
انتخابات نمایندگان اتاق اصناف کرمان در اتاق اصناف ایران هفته گذشته برگزارشد و ٢۵ نفر از ٣٠ رای دهنده در انتخابات شرکت کردند.
بعد از پایان انتخابات صورتجلسه برای ش یفی رییس اتاق اصناف جیرفت که خودش هم کاندیدا بود برای امضا ارسال شد. وقتی که علت ارسال را جویا شد تازه متوجه شد که وی عضو هیات اجرایی برگزاری این انتخابات است.
وفق قانون داوطلب نمی تواند از میان کاندیداها باشد وشریفی که حتی در انتخابات هم شرکت نکرده بود نسبت به اینکه اصلا درجریان زمان ونحوه برگزاری انتخابات نبوده خودش هم داوطلب است اعت اض کرد. هیات اجرای اداره صمت بلافاصله نام دیگری را پایین صورتجلسه جایگزین شریفی کردند.
این موضوع مورد اعتراض نمایندگان اتاق اصناف جنوب کرمان قرارگرفته است. حالا باید منتظر ماند و دید آیا این انتخابات ابطال شده و دوباره برگزار می گردد؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1811

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام
    محبت کردید یکبار به تخلفات جنوب کرمان پرداختید.ولی متاسفانه در جنوب کرمان ما از بیقانونی در حوزه اصناف رنج میبریم ولی متاسفانه گوش شنوایی وجود ندارد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.