تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
4
قانون نظام صنفی و انتخابات اتحادیه پوشاک

برگزاری فوری انتخابات اتحادیه پوشاک تهران؛ آیا لابی ها فعال می شوند؟

  • کد خبر : 2441
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۲۸
برگزاری فوری انتخابات اتحادیه پوشاک تهران؛ آیا لابی ها فعال می شوند؟

اخبار صنفی , مطابق تبصره ماده ۷ انتخابات اتحادیه، هیات اجرایی مکلف است در صورت تنش، عدم امنیت یا بروز حوادث غیرمترقبه، سریعا از یک تا بیست روز از لغو، انتخابات فورا را برگزار نماید. به گزارش خبرنگار اخبار صنفی، به دنبال حضور پر شور اعضای اتحادیه صنف پوشاک تهران پای صندوق رای ناگهان اعلام […]

اخبار صنفی , مطابق تبصره ماده ۷ انتخابات اتحادیه، هیات اجرایی مکلف است در صورت تنش، عدم امنیت یا بروز حوادث غیرمترقبه، سریعا از یک تا بیست روز از لغو، انتخابات فورا را برگزار نماید.
به گزارش خبرنگار اخبار صنفی، به دنبال حضور پر شور اعضای اتحادیه صنف پوشاک تهران پای صندوق رای ناگهان اعلام شد سیستم الکترونیکی انتخابات قطع شد و به همین دلیل انتخابات لغو است.
هرچند که هزاران نفر از مردی که در محل برگزاری انتخابات حضور یافتند به شدت شاکی بودند اما شایعات زیادی مطرح شد. شایعاتی که ابوالقاسم شیرازی را هدف قرار دادند و می گفتند وی برای اینکه چندماه بیشتر بماند ترتیب لغو انتخابات را داد.
ابوالقاسم شیرازی به نظر نمی رسد نیازی ندارد برای ماندن روی صندلی ریاست اتحادیه دست بعچنین اقدامی بزند. این میان کمیسیون نظارت بر اصناف تهران باید با برگزاری فوری انتخابات اتحادیه پوشاک تهران براساس آیین نامه اجرایی انتخابات به شایعات همکاری کمیسیون نظارت با ابوالقاسم شیرازی پایان دهد.
شایعاتی مطرح است مبنی بر اینکه فشارهای برخی حکایت از انحراف در مسیر اجرای قانون دارد و پیگیر تعویق انتخابات به بهانه فراخوان مجدد و… هستند.

با دیگر تأکید می گردد مطابق تبصره ماده ۷ انتخابات اتحادیه، هیات اجرایی مکلف است در صورت تنش، عدم امنیت یا بروز حوادث غیرمترقبه، سریعا از یک تا بیست روز از لغو، انتخابات فورا را برگزار نماید.
گفتنی است ماه گذشته نیز وسط انتخابات مرحله دوم اتحادیه پیک موتوری تهران سیستم الکترونیکی انتخابات قطع شد. انتخابات لغو گردید و در کمتر از ٢٠ روز انتخابات اتحادیه پیک موتوری تهران برگزارشد.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2441

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.