تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
8

نشست رئیس اتاق اصناف ایران و اصناف پاکدشت

  • کد خبر : 4091
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
نشست رئیس اتاق اصناف ایران و اصناف پاکدشت

نشست مجتبی صفایی رئیس اتاق اصناف ایران، وحید اکبری رئیس اتاق اصناف پاکدشت و جمعی از روسای اتحادیه‌های صنفی این شهرستان امروز ۳۰ دی ۱۴۰۲ در محل اتاق اصناف ایران برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، در این نشست رئیس اتاق اصناف ایران پس از استماع مشکلات خاصه اصناف این شهرستان، […]

نشست مجتبی صفایی رئیس اتاق اصناف ایران، وحید اکبری رئیس اتاق اصناف پاکدشت و جمعی از روسای اتحادیه‌های صنفی این شهرستان امروز ۳۰ دی ۱۴۰۲ در محل اتاق اصناف ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، در این نشست رئیس اتاق اصناف ایران پس از استماع مشکلات خاصه اصناف این شهرستان، پاکدشت را شهرستانی دانست که تعداد واحدهای صنفی آن از برخی مراکز استان بیشتر بوده و از این جهت مدیریت آن دشوار است.

تصویب کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی در مجلس شورای اسلامی را موفقیتی دانست که با همکاری اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها به دست آمده است.

وی در ادامه، از پیگیری اصلاح اینتاکدها، تخصیص منابع از محل تبصره ۷ ماده ۷۲ قانون نظام صنفی به واحدهای بازرسی اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها و افزایش مسئولیت بازرسان صنفی خبر داد.

رئیس اتاق اصناف ایران خبر داد: به زودی فرایند بازرسی از واحدهای صنفی هوشمند خواهند شد و از این رو لازم است بازرسان صنفی از لحاظ سخت افزاری تجهیز شوند.

در این نشست پیرامون مسائلی نظیر آموزش صنف تعمیرکاران، برخی اعمال سلیقه ها و اجبار واحدهای صنفی به اجرای قوانین مزاحم من جمله نصب دوربین در فروشگاه‌های پوشاک، بیمه رانندگان کامیون، ضرایب بالای مالیاتی برای رستوران‌داران و تبلیغات کذب برخی از فروشگاه‌ها مبنی بر تخفیف ۵۰ درصد و … پرداخته شد

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=4091

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.