تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
6

تاثیر درخواست تجدیدنظر کمیسیون بورس بر سرمایه‌گذاران ریپل

  • کد خبر : 3070
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
تاثیر درخواست تجدیدنظر کمیسیون بورس بر سرمایه‌گذاران ریپل

جان دیتون: درخواست تجدیدنظر کمیسیون بورس، تأثیر قابل‌توجهی بر سرمایه‌گذاران ریپل نمی‌گذارد جان دیتون، وکیل «پرو-ایکس‌آرپی»، در میان گمانه‌زنی‌ها دربارۀ احتمال درخواست تجدیدنظر توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده و تأثیر منفی آن بر بازار ارزهای دیجیتال به صراحت اعلام کرد که حتی در صورت ارائه درخواست از سوی این آژانس، این امر […]

جان دیتون: درخواست تجدیدنظر کمیسیون بورس، تأثیر قابل‌توجهی بر سرمایه‌گذاران ریپل نمی‌گذارد
جان دیتون، وکیل «پرو-ایکس‌آرپی»، در میان گمانه‌زنی‌ها دربارۀ احتمال درخواست تجدیدنظر توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده و تأثیر منفی آن بر بازار ارزهای دیجیتال به صراحت اعلام کرد که حتی در صورت ارائه درخواست از سوی این آژانس، این امر تأثیر قابل‌توجهی بر دارندگان ریپل (XRP) نخواهد داشت. او که بیش از ۷۵٬۰۰۰ سرمایه‌گذار ریپل را نمایندگی می‌کند، توضیح داد بررسی درخواست تجدیدنظر می‌تواند بیش از ۲ سال طول بکشد و در طی این دوره حکم پیشین قاضی همچنان قانون حاکم باقی خواهد ماند.
به گزارش اخبارصنفی و به نقل از کوین تلگراف، جان دیتون، وکیل «پرو-ایکس‌آرپی»، در میان گمانه‌زنی‌ها دربارۀ احتمال درخواست تجدیدنظر توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده و تأثیر منفی آن بر بازار ارزهای دیجیتال به صراحت اعلام کرد که حتی در صورت ارائه درخواست از سوی این آژانس، این امر تأثیر قابل‌توجهی بر دارندگان ریپل (XRP) نخواهد داشت.
او که بیش از ۷۵٬۰۰۰ سرمایه‌گذار ریپل را نمایندگی می‌کند، توضیح داد بررسی درخواست تجدیدنظر می‌تواند بیش از ۲ سال طول بکشد و در طی این دوره حکم پیشین قاضی همچنان قانون حاکم باقی خواهد ماند.
در ۲۱ ژوئیه (۳۰ تیر)، کمیسیون بورس آمریکا در پرونده خود علیه دو کوان (Do Kwon)، مدیرعامل «Terraform»، اظهار داشت که قصد دارد درخواست بررسی تصمیم گرفته شده در دعوی قضایی ریپل را داشته باشد. این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که کوان قصد خود را برای استفاده از حکم قضایی ریپل به عنوان سابقه‌ای برای استدلال اینکه دارایی‌های دیجیتال نباید به عنوان اوراق بهادار طبقه بندی شوند، اتخاذ شد.
توضیح دیتون نشان می‌دهد که تصمیم تجدید نظر می‌تواند بیش از دو سال طول بکشد و در طی آن حکم اجمالی قانون حاکم باقی خواهد ماند. مشخص نیست چه زمانی SEC در پاسخ به این حکم روند تجدید نظر را آغاز خواهد کرد.
استوارت آلدروتی، مدیر ارشد حقوقی ریپل، در پاسخ به بحث جاری در مورد اختیارات SEC در مورد توکن‌ها، توییت کرد که صلاحیت این آژانس به اوراق بهادار محدود می‌شود. او گفت اگر یک توکن به عنوان یک اوراق بهادر طبقه‌بندی نشود، SEC نباید نقشی در تنظیم آن داشته باشد. ادعای صلاحیت قضایی در جایی که وجود ندارد، صرفاً یک حرکت قدرت سیاسی است که در نهایت به نفع هیچ‌کس نیست و به همه کسانی که درگیر هستند آسیب می‌رساند.
روز ۱۳ ژوئیه (۲۲ تیر) قاضی آنالیسا تورس در حکمی بیان کرد که توکن‌های ریپل وقتی در بورس‌های دارایی دیجیتال خرده‌فروشی فروخته می‌شوند، اوراق بهادار نیستند. با این حال، این تصمیم کاملاً به نفع شرکت نبود، زیرا مشخص شد که ریپل هنگام ارائه XRP به صندوق‌های تامینی و سایر خریداران نهادی، قوانین اوراق بهادار را زیر پا گذاشته است.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=3070

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.