تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
6
حسین مصطفی زاده خوبی:

اصناف تهران به استقلال مالی می رسد؛ وابستگی بودجه اتاق اصناف به ۲۰ درصد اتحادیه را به حداقل می‌رسانم*

  • کد خبر : 1363
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۰۶
اصناف تهران به استقلال مالی می رسد؛ وابستگی بودجه اتاق اصناف به ۲۰ درصد اتحادیه را به حداقل می‌رسانم*

هربار که با هر رییس اتحادیه ای در تهران وکشور روبرو شوید اولین جمله ای که می شنوید این است که اتحادیه پول ندارد. آنقدر این جمله آشناست که تکیه کلام همه روسای اتحادیه های صنفی است پس شما چکار می کنید؟ *آیا حاضرید به مغز متفکر اقتصادی جهت عضویت در هیات رییسه اتاق اصناف […]

هربار که با هر رییس اتحادیه ای در تهران وکشور روبرو شوید اولین جمله ای که می شنوید این است که اتحادیه پول ندارد.
آنقدر این جمله آشناست که تکیه کلام همه روسای اتحادیه های صنفی است پس شما چکار می کنید؟
*آیا حاضرید به مغز متفکر اقتصادی جهت عضویت در هیات رییسه اتاق اصناف تهران و ایران رای بدهید؟* تا هم اتحادیه‌های صنفی وهم اتاق های اصناف درکشور به استقلال مالی برسند؟

با حسین مصطفی‌زاده رییس هیات مدیره ومالک هلدینگ بین المللی صنایع غذایی بیژن و کسی که *نشان عالی مدیر سال ۱۴۰۰ را از آن خود کرده* و اکنون داوطلب عضویت درهیات رییسه اتاق اصناف تهران است در خصوص امکان استقلال مالی اتاق اصناف تهران به گفت وگو پرداختیم.
از میان برنامه‌های متعدد مصطفی زاده سه برنامه جدید و کاملا اجرایی همراه با اجرای قانون نظام صنفی وجود دارد که اگر روسای اتحادیه‌های صنفی تهران دلشان واقعا برای آینده اتحادیه خودشان و اتاق اصناف و حتی اصناف کشور می سوزد به طور قاطع باید وحتما یک رای تمام ١٣۵ نفر باید حسین مصطفی‌زاده باشد. واکر چنین فرد توانمند ومغز متفکر اقتصادی وارد هیات رییسه اتاق اصناف نشد اصناف کشور وتمام شهرستانها ازروسای اتحادیه‌های صنفی تهران حتما مطالبه کنند.
حسین مصطفی‌زاده درخصوص استقلال مالی اتحادیه‌های صنفی واتاق اصناف تهران گفت: اتاق اصناف واتحادیه هرکدام برندی معتبر هستند که می توان با یک برنامه ریزی درست وحساب شده از همین برند برای استقلال مالی بهره برد.
وی افزود: با برنامه و تجربه ای که در کارآفرینی و درآمد زایی دارم می خواهم ضمن توانمند سازی اتاق اصناف در کوتاه ترین زمان ممکن به نقطه ای برسیم که اتاق اصناف نیازی به سهم ٢٠درصدی از درآمدی اتحادیه‌های صنفی نداشته باشد واتحادیه ها هم با توانمندی مالی به اعضاء خدماتی ارائه دهند که موجب تقویت کسب و کارشان شود.
رییس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم ایمنی و آتشنشانی تهران گفت: من این توانمندسازی را دراتحادیه خودم پیاده کردم وعلی رغم تورم هزینه عضویت را افزایش ندادم و اتحادیه ای پویا دارم.
وی افزود: سهم اتاق اصناف ایران از اتاق اصناف تهران را هم براساس میزان افزایش درآمد سالیانه به اتاق اصناف ایران پرداخت خواهدشد.
مصطفی‌زاده گفت: اتاق اصناف تهران محل آزمون خطا نیست. هیات رییسه اتاق اصناف باید همدل و همراه باشند وبا بهره بردن از توانمندی روسای اتحادیه‌های صنفی بتواند به سمت تغییر فرهنگ شفاهی به فرهنگ سندی و مکتوب گام بردارد زیرا در ماه‌های پیش روی اصناف بدون سند و مدرک نمی توان پاسخگوی سازمانها و ارگانهای برون سازمانی بود.
وی با اشاره به ضرورت ارتباط مستمر و تعامل سازنده با رسانه های گروهی وخبرنکاران گفت: اصناف حجم گسترده ای از اخبار روزانه رسانه های گروهی وشبکه های اجتماعی را شامل می شوند پس باید ارتباط دوسویه باهم داشته باشیم واین فاصله ای که وجود دارد پر شود. برای این مهم باید سخنگو داشته باشیم تا در تمام شبانه روز پاسخگوی خبرنگاران رسانه‌های گروهی باشد واگر هم رسانه ای بخواهد با یک رییس اتحادیه گفت وگو کند سخنگوی اصناف تهران به طور کامل درکنار رییس اتحادیه خواهد بود.
وی همچنین در خصوص انتقاداتی که درزمینه زمان کاری مصطفی‌زاده در بین روسای اتحادیه‌های صنفی مطرح است گفت: این موضوع برایم جای تعجب است زیرا یک مدیر که نباید همه کارهای شرکت را خودش انجام بدهد نکته دیگر مدیریت هوشمند در هلدینگ های بزرگ اقتصادی است.
مصطفی زاده تاکید کرد: اگر قراربود من فقط مدیریت کنم پس کی می توانستم به تولید فکر برای درآمدزایی هلدینگ فکر کنم پس الان هم که قصد دارم در اتاق اصناف تهران فعالیت کنم برنامه ریزی کردم تا بتوانم زمان بیشتری از کارم را در خدمت اتاق اصناف باشم. ضمن اینکه فراموش نکنید من یک فعال صنفی هستم و باید برای رفع مشکلات اتحادیه ام تلاش کنم که مشکلات مشترک اصناف کل کشور است پس چیز جدیدی نیست که زمان نداشته باشم زیرا همین الان که عضو هیات رییسه اتاق اصناف نیستم هم با ارتباطاتی دارم بدون اینکه اصناف متوجه شود دارم به تسهیل مشکلات کمک می کنم.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1363

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.