تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
1

تقابل انحصار طلبان با خدمات سپتام بدلیل آگاه سازی و ارتقای امنیت مردم

  • کد خبر : 4553
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
تقابل انحصار طلبان با خدمات سپتام بدلیل آگاه سازی و ارتقای امنیت مردم

اخبار صنفی- گردانندگان غیر قانونی و انحصار طلبان بازار دوربین مداربسته درکشور از استقبال تمام مردمی که با دوربین مداربسته سروکار دارند به شدت احساس خطر کرده است و برای مقابله با طرح ملی تلاش دارند تا برخی صنوف را با صحبت های بی اساس و فاقد وجاهت در راستای اثرگذاری بر روسا و اعضای […]

اخبار صنفی- گردانندگان غیر قانونی و انحصار طلبان بازار دوربین مداربسته درکشور از استقبال تمام مردمی که با دوربین مداربسته سروکار دارند به شدت احساس خطر کرده است و برای مقابله با طرح ملی تلاش دارند تا برخی صنوف را با صحبت های بی اساس و فاقد وجاهت در راستای اثرگذاری بر روسا و اعضای اتحادیه های الکترونیک از خدمات بسیار ارزشمند سپتام برای ارایه به مردم جلوگیری به عمل آورند.
آنچه که مهم است اعضای هیات مدیره اتحادیه های الکترونیکی در سراسر کشور هوشیار هستند تا در تله انحصار طلبان بازار دوربین مدار بسته برای تقابل با خدمات سپتام که به منظور صیانت از اموال و ارتقای امنیت مردم در سراسر کشور در حال اجرا می باشد آماده کرده اند،نیفتند.

♦️براساس گزارشات رسیده از سراسر کشور و نظر سنجی مردمی صورت گرفته، استقبال از طرح پایش تصویری سپتام از سوی افرادی صنفی و غیر صنفی در همین مدت کوتاه به حدی بوده است که موجب گردیده تا گروه خدمات رسان سپتام برای ارائه خدمات در تمام شهرهای کشور از ظرفیت متصدیان واحدهای صنفی دارای پروانه کسب و نیز اتحادیه های مربوطه در تمام شهرها استفاده نمایند.

این کار علاوه بر اینکه موجب افزایش اشتغال و درآمد زایی واحدهای صنفی دارای مجوز شده است، تبعات مثبت زیادی به همراه داشته است که به مذاق انحصار طلبان بازار مدار بسته خوش نیامد.

ازیک سو اتحادیه های صنفی که خواستار ساماندهی واحدهای صنفی غیر مجاز بودند با افزایش متقاضی مواجه شدند.
از سوی دیگر دست انحصار طلبان بازار دوربین مداربسته بخصوص دوربین های آنالوگ در کشور برای متقاضیان نصب دوربین رو شده است.
از آنجایی که مردم از خدمات و مزایای سپتام آگاه شده اند و به نقش صیانتی آن کاملا پی برده اند، انحصار طلبان دست بکار شده اند تا با ارتباط گرفتن با برخی اتحادیه های صنفی، آنها را در مقابل مردم و سامانه سپتام قراردهند.
آنچه که مسلم است اینکه روسا و اعضای هیات مدیره اتحادیه های صنفی با هوشیاری کامل از ترفند انحصار طلبان بازار دوربین مداربسته دوری خواهند کرد و با اجرای قانون و مصوبات هیات مقرارت زدایی کسب وکار و همراهی با طرح های ملی همانند همیشه در افزایش احساس امنیت اقتصادی و روانی اعضای اتحادیه های صنفی و غیر صنفی و مردم نقش آفرینی خواهند کرد.
انحصار طلبان بازار دوربین مداربسته به محض دریافت میزان رضایتمندی مردم از خدمات سپتام که برای رفع انحصار بزرگ در این صنعت و صنف در سراسر کشور عملیاتی شده است از هیچ کوششی دریغ ننموده اند.
روسای اتحادیه های صنفی و اتاق های اصناف با ورود به موقع می توانند جایگاه اصناف را نزد اعضای صنفی و غیر صنفی بیشتر از این ارتقا دهند.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=4553

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.